  • 1. Data: 2005-07-27 13:59:41
    Temat: Zmiana ososby spłacającej kredyt
    Od: "Kol1" <a...@g...pl>

    Mam pytanie dotyczące następującej sytuacji, mianowicie do kredytu
    przystępuja 2 osoby - moja zona oraz osoba samotna, mam rozdzielność
    majątkową z żoną, dzieje sie tak poniewaz nie mam uregulowanego stosunku do
    służby wojskowej i nie moge wnioskowac o kredyt. Jak wygląda sytuacja kiedy
    za 2 - 3 lata bede chciał przystąpic do spłaty kredytu a dokładniej stać
    sie współkredytobiorcą (tym samym zwalniajac 2 osobę ze spłaty kredytu),
    czy będą potrzebne zmiany w ksiegach wieczystych oraz jak to może wyglądac
    ze strony banku (BOS). Czy bank może stwarzac jakies problemy?
    Zależy mi bardzo na tej informacji bo niechciałbym aby okazało sie za 2-3
    lata, że osoba która zgodziła sie przystąpic do kredytu bedzie z nim
    związana na nastepne 30 lat.
    Pozdrawiam
    Kol

  • 2. Data: 2005-07-27 14:16:02
    Temat: Re: Zmiana ososby spłacającej kredyt
    Od: "Kaszub" <s...@x...pl>

    Są banki które dają kredyt mieszkaniowy dla osób takich jak ty. Niektóre
    podwyższają na czas kiedy przeniesienia do rezerwy oprocentowanie lub karzą
    otworzyć lokatę na w wyskości 12rat kredytu. Normalnie jest bedziesz
    współkredytbiorcą
    chcesz szczegóły www.kredyty.tk

  • 3. Data: 2005-07-27 14:19:12
    Od: "Mirosław Szejduk" <s...@o...pl>

    Witam

    To zalezy jak jest w umowie ale nie widze problemu przy zalozeniu ze
    bedziesz spelnial warunki czyli posiadal odpowiednia zdolnosc
    kredytowa.Przerabialem ostatnio podobny temat gdzie zmarl wspolmalzonek i
    umowa zostala przepisana na jedno z dzieci byl to Bank GE MB.
    najlepiej zadzwon na infolinie i dokladnie przedstaw swoj problem.

    Pozdawiam
    Mirek