  • 21. Data: 2005-07-28 11:18:23
    Temat: Re: BPH - powoli trace nerwy
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 27 Jul 2005 22:47:50 +0200, w
    <dc8rtm$j2l$1@213-238-118-119.adsl.inetia.pl>, DoNnErJaCk
    <d...@o...spamtrap.pl> napisał(-a):

    > Zalozylem ostatnio rachunek w m-banku i tu pytanie czy warto sie
    > przeniesc? Robie w miesiacu kilkanascie przelewow (ale nie wiecej niz
    > 20) - ale tu i tak taniej wychodzi m-bank. A moze posiada on jakies
    > powazne wady o ktorych jeszcze nie wiem?

    Jako podstawowy i jedyny bank nie nadaje się.

  • 22. Data: 2005-07-28 12:13:44
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > Żaden bank nie zaspokaja w pełni moich potrzeb. A kilka razem i
    > owszem. No i tanio jest ;).

    Osobiście nie wiem czy połapałbym się z tymi wszystkimi numerkami, pinami,
    regulaminami, weryfikowaniem tabel opłat pod kątem zmian...

    --
    Olgierd

  • 23. Data: 2005-07-28 12:14:48
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > Jako podstawowy i jedyny bank nie nadaje się.

    .. bo nie można ponarzekać na kolejki do okienka... ;-)

    --
    Olgierd

  • 24. Data: 2005-07-28 12:19:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Olgierd wrote:

    > Osobiście nie wiem czy połapałbym się z tymi wszystkimi numerkami, pinami,
    > regulaminami, weryfikowaniem tabel opłat pod kątem zmian...

    Słuszna uwaga, natomiast ja z loginami/hasłami daję sobie radę, co do
    "weryfikacji TOiP" to po prostu trzeba wyczuć i trzymać się z daleka od
    "podstępnych"[1] banków (np.BPH :-) )
    KJ

    [1] - "podstępny" =/= drogi !!

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 25. Data: 2005-07-28 12:55:42
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Słuszna uwaga, natomiast ja z loginami/hasłami daję sobie radę,

    Podziwiam, dla mnie już jest tego troszkę za dużo: system mBankowy,
    Citionline, piny do kart, piny do komórek i hasła do logowania się do
    Idea-online, hasła do kont emailowych, hasło do komputera w pracy (i do
    poczty), (zapomniane) loginy i hasła do różnych serwisów i for
    internetowych (tu o pieskach, tu o prawie, tam jeszcze o czymś).... eeee
    jeśli o czymś zapomniałem to dowód na to, że po 30-tce trzeba ograniczać
    takie pierdoły...

    --
    Olgierd

  • 26. Data: 2005-07-28 13:01:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Olgierd wrote:

    > Podziwiam, dla mnie już jest tego troszkę za dużo: system mBankowy,
    > Citionline, piny do kart, piny do komórek i hasła do logowania się do
    Hasła do banków i innych finansowych pamiętam ...

    > Idea-online, hasła do kont emailowych, hasło do komputera w pracy (i do
    > poczty), (zapomniane) loginy i hasła do różnych serwisów i for
    > internetowych (tu o pieskach, tu o prawie, tam jeszcze o czymś).... eeee

    A to mam zwykle zapisane w przeglądarce/programie pocztowym (+
    bezpieczny plik)

    KJ

  • 27. Data: 2005-07-28 13:03:42
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 28 Jul 2005 14:14:48 +0200, w
    <6...@n...home.net.pl>, "Olgierd"
    <o...@p...pl.pl.spam.nie> napisał(-a):

    > .. bo nie można ponarzekać na kolejki do okienka... ;-)

    W żadnym banku w kolejce nie będziesz stał 70 dni, aby dostać prosty druczek ;)

  • 28. Data: 2005-07-28 13:30:54
    Od: "Olgierd" <o...@p...pl.pl.spam.nie>

    "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> napisał(a):

    > W żadnym banku w kolejce nie będziesz stał 70 dni, aby dostać prosty
    > druczek ;)

    IMHO w mBanku każdy druczek jest do ściągnięcia ze strony jako pdf?

    --
    Olgierd

  • 29. Data: 2005-07-28 20:15:21
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Olgierd wrote:

> [...]
    > internetowych (tu o pieskach, tu o prawie, tam jeszcze o czymś).... eeee
    > jeśli o czymś zapomniałem to dowód na to, że po 30-tce trzeba ograniczać

    Po 30-ce ludzie płacą $ kilka i kupują roboform ;-0

    MZ

  • 30. Data: 2005-07-28 21:26:05
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > Ależ skąd, wszystko w porządku :-)))

    No wlasnie. Tak myslalem. ;-)

    > A wiesz - ja sobie właśnie założyłem konto w Inteligo :-)

    Slusznie. Trzeba sie spieszyc i nacieszyc zanim zniknie ostatecznie w
    czelusciach PKO.

    > Ponownie, bo oczywiście kiedyś, na samym początku już miałem ale
    > zamknąłem. Sprawiło im to trochę problemów, bo jak system rozpozna, że
    > ma już takie dane, to wniosek jest automatycznie odrzucany i pies z
    > kulawą nogą się nim nie interesuje. Trzeba dzwonić i się dopominać.

    Ciekawe. Zakladalem drugie konto majac jeszcze czynne pierwsze i poszlo
    samo. Bez bolu.

    > Ale ostatecznie udało się i właśnie delektuje się SMSami po każdej
    > operacji i niewielkim debetem przyznanym po pierwszym wpływie na
    > piękne oczy :)

    Hehehe.

    > Oczywiście nie znaczy to, że rezygnuję z mBanku, który też ma wiele
    > zalet.

    Cholera, moze sie nad nimi zlituje i odblokuje sobie dostep. W koncu juz
    dobry rok minal jak sobie zablokowalem.

    Bartol