  • 1. Data: 2005-07-27 20:58:22
    Temat: Karta kredytowa pod zastaw lokaty
    Od: " Gonzales" <g...@g...pl>

    Witam!

    Mam problem. Jakieś 10 lat temu miałem duże przejścia z kredytem w Pekao SA
    (problemy ze spłatą kredytu). Jakoś sobie poradziłem i obiecałem sobie, że
    więcej kredytu nie wezmę (jak również debetu, kredytu w koncie itp.). No i 10
    lat wytrzymałem, ale przyszedł czas, że chciałbym mieć wypukłą kartę
    kredytową - bez tego strach jeździć za granicę (rezerwacje hoteli,
    wypożyczanie samochodów). Ponieważ ze względu na obroty na kontach ciągle
    dostaję od moich banków propozycję kart, debetów, kredytów itp. nie sądziłem,
    że to będzie problem. Niestety oba banki odmówiły - od jednego z konsultantów
    udało mi się wyciągnąć informację, że w międzybankowej informacji są zapisy
    dotyczące problemów ze spłatą kredytu sprzed lat (nie w BIKach, bo tam nic
    nie ma, tylko w jakimś właśnie systemie międzybankowym). Powiedziałmi też,
    żeby wziąć jakiś kredyt czy kartę kredytową i regularnie go spłacać, a
    informacja o tym pojawi się i nie będzie problemu. Tyle, że najpierw trzeba
    taki kredyt dostać.
    Stąd pytanie: gdzie mógłbym dostać kartę kredytową bez problemu pod zastaw
    lokaty?
    Za wszelkie informacje będę wdzięczny.

    Paweł Gonzales Kruszewski

  • 2. Data: 2005-07-27 21:07:20
    Temat: Re: Karta kredytowa pod zastaw lokaty
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2005 20:58:22 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: Gonzales <g...@g...pl>
    napisała:
> [...]
    [...]
    > nie ma, tylko w jakimś właśnie systemie międzybankowym). Powiedziałmi też,
    Eee, w MIG BR dane są trzymane, ZTCW 2 lata od spłaty zobowiązania, więc
    coś jest dość podejrzanego.
    Po drugie. Nie mam na podorędziu, ale jeśli wpisano Cię tam bez Twojej
    zgody, to masz prawo żądać wykreślenia z tej bazy.

> [...]
    > taki kredyt dostać.

    > Stąd pytanie: gdzie mógłbym dostać kartę kredytową bez problemu pod zastaw
    BPH (40% salda lokaty ? - ktoś potwierdzi ?), multibank (lokata na 110
    %limitu)
    > Za wszelkie informacje będę wdzięczny.
    A tak poza tym, to tobie jest potrzebna karta *wypukła* a nie kredytowa.
    (Chyba)

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 3. Data: 2005-07-28 05:58:20
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > BPH (40% salda lokaty ? - ktoś potwierdzi ?),
    110% w przypadku kaucji i chyba 200% w przypadku blokady środków

    Darek

  • 4. Data: 2005-07-28 06:44:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:

    > 110% w przypadku kaucji i chyba 200% w przypadku blokady środków
    >
    > Darek
    A czym się różni jedno od drugiego ?
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 5. Data: 2005-07-28 06:45:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Gonzales napisał(a):

    > Stąd pytanie: gdzie mógłbym dostać kartę kredytową bez problemu pod zastaw
    > lokaty?

    Multibank. Tylko nie we wszystkich placowkach wiedza, ze maja taka opcje.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-07-28 07:19:51
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik " Gonzales" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Stąd pytanie: gdzie mógłbym dostać kartę kredytową bez problemu pod zastaw
    > lokaty?

    lukas chyba daje, ale jesli chcesz miec tylko wypukla na wyjazdy, to mozesz
    dostac do wiekszosci kont karte debetowa wypukla, wypukla nie musi byc od
    razu kredytowa, do jej otrzymania nie powinni sie czepiac starymi sprawami a
    jedynie biezacymi obrotami na koncie

  • 7. Data: 2005-07-29 13:58:37
    Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com>

    ING bank śląski...
    wystarczy 150 % kwoty zadłużenia
    np. 1500 dla limitu 1000 pln

    zablokować u nich na koncie.

  • 8. Data: 2005-07-29 16:32:03
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > A czym się różni jedno od drugiego ?
    > KJ
    Jak dokona się kaucji to Bank jest właścicielam kasy - żaden US, komornik
    tego nie zajmie. Oczywiście odsetki się normalnie naliczają a po wygaśnięciu
    umowy kredytu kasa wraca do właściciela.
    Blokada to tylko blokada - właściciel nie ma dostępu do kasy ale komornik
    owszem (ponad kwotę wolna od zajęcia)

    Darek

  • 9. Data: 2005-07-29 16:34:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:

    > Jak dokona się kaucji to Bank jest właścicielam kasy - żaden US,
    > komornik tego nie zajmie. Oczywiście odsetki się normalnie naliczają a

    Jesteś pewien tych odsetek?
    KJ

  • 10. Data: 2005-07-29 16:59:04
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Jesteś pewien tych odsetek?
    > KJ

    Myślisz, że znalazłeś rozwiązanie jak nie płacić belkowego ? Niby tak, tyle
    , ze o ile dobrze pamietam powienes je i tak sam wykazac w picie jako
    pozostałe przychody

    pozd
    Adam