  • Data: 2004-01-15 06:23:42
    Temat: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich i mam pytanie.

    Mamy z mężem wspólne konto w PKO B.P i dwie karty PKO express.
    Kupiliśmy coś w Media Markecie i płaciliśmy moją kartą.
    Po sprawdzeniu okazało się, że sprzęt jest wadliwy i mąż pojechał go oddać.
    Okazało się , że nie mogą mu zwrócić pieniędzy dopóki ja osobiście nie
    przyjadę ze swoją kartą
    (chociaż mąż miał swoją kartę do tego samego konta) ponieważ zapłata była z
    mojej karty.
    I stąd moje pytanie czy tak jest zawsze ??
    Przecież dlatego mamy wspólne konto i swoje karty, żeby wszystkie transakcje
    wykonywać bez konieczności jeżdżenia "parami".
    Od wczoraj, gdzie ma oddanie sprzętu straciliśmy pół dnia przestało mi się
    podobać płacenie kartą:-(

    Pozdrawiam !!