eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-15 09:07:45
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bu5krn$nl0$...@n...onet.pl,
    Lopez <l...@p...onet.pl>:

    >> Taaa, wtedy po prostu nie przyjma zwrotu - nie maja takiego
    >> obowiazku.
    >>
    >
    > Wydaje mi sie, ze nie masz racji. Rozporzadzenie o prawach konsumenta
    > chyba ich obliguje do przyjecia zwrotu w ciagu 7dni bez wzgledu na
    > powod.

    Podaj prosze namiary na to rozporządzenie - coś przespałem ;)

    P.S. Pomylilo Ci sie moze z podobnym prawem dla umów zawartych zdalnie, a
    Media Markt chyba nie prowadzi takiej dzialalnosci.

    Fakt, przyjmuja zwroty, ale to raczej praktyka i obyczaj sklepu, nie maja
    takiego obowiazku.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1