eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-15 09:29:35
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "RobertS" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    bu5m5m$h2t$...@n...polbox.pl,
    KK <n...@n...com>:

    > Nie piszę o obowiązku. Jeśli MM, Castorama, IKEA mają własną politykę
    > zwrotów, zapewne z jakimś wewnętrznym regulaminem itp to IMHO muszą
    > kasę oddać.

    Watpie, czy jakby co uda sie ich postraszyc wlasnym regulaminem.

    > Zobacz co pisze w IKEI - że zwracają kasę w ciągu 30 dni - to
    > wszystko.

    Nie mam mozliwosci. Ostatnio jak bylem nie widzialem takiego napisu. Jak
    wisi taki napis, to juz jest _jakas_ podstawa, choc droga do wyegzekwowania
    tego moze byc pokretna i kosztowna.

    Ale w MM nie widzialem wywieszonej gwarancji bezwarunkowego zwrotu towaru,
    choc przyznaje, ze dosc dawno tam nie bylem. Na ulotkach, ktore rzucaja, nie
    ma nic o tym.

    > trzeba powoływać, że skoro się samo obligują do zwrotu kasy to
    > powinni oddać nawet gotówkę.

    Mozna probowac - czesto sie udaje, ale nie ma gwarancji.

    --
    Robert
    User in front of @ is fake, actual user is: mkarta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1