eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-15 08:48:50
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "Joanna Kostrom" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >
    > A skąd o tym mają wiedzieć w sklepie? Karty mają przecież różne numery.
    > Uznanie konta zwrotem pieniędzy musi zapewne mieć uzasadnienie w
    > księgowości sklepu, inaczej stwarzałoby to możliwość traktowania
    > sklepowej kasy jak bankomatu do wypłat :). Stąd ich troska (zrozumiała
    > IMO) o to, aby zwrot zgadzał się z wcześniejszym wydatkiem.

    Sory, ale dla mnie jest to niespecjalnie zrozumiałe - zwracam towar i chce
    pieniądze (mógłby to być prezent) !!!!
    Szkoda że się tak nie troszczą przyjmując zaplatę za towar (bez problemu
    płacę kartą męża).







Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1