eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-15 07:58:34
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule news:1074147467.185066@e61.icnet,
    niejaki(a): Joanna Kostrom z adresu <j...@i...pl> napisał(a):

    > Okazało się , że nie mogą mu zwrócić pieniędzy dopóki ja
    > osobiście nie przyjadę ze swoją kartą
    > (chociaż mąż miał swoją kartę do tego samego konta) ponieważ zapłata
    > była z mojej karty.
    > I stąd moje pytanie czy tak jest zawsze ??
    > Przecież dlatego mamy wspólne konto

    A skąd o tym mają wiedzieć w sklepie? Karty mają przecież różne numery.
    Uznanie konta zwrotem pieniędzy musi zapewne mieć uzasadnienie w
    księgowości sklepu, inaczej stwarzałoby to możliwość traktowania
    sklepowej kasy jak bankomatu do wypłat :). Stąd ich troska (zrozumiała
    IMO) o to, aby zwrot zgadzał się z wcześniejszym wydatkiem.

    --
    woy

    'Jeżeli chcesz fabuły, to przed zamordowaniem
    jakiejś postaci zawsze możesz z nią porozmawiać'
    [Feanor, prgkr]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1