eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-15 09:01:08
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bu5kf3$mps$1@topaz.icpnet.pl...
    > bu5hn3$atv$...@n...polbox.pl,
    > KK <n...@n...com>:
    >
    > > Na przyszłość:
    > > - daje się kartę inną dowolną bez zająknięcia się, że to inna
    > > - w razie problemów mówi się, że stara karta została zgubiona - nie
    > > mają IMHO podstaw by Ci nie zwrócić kasy na inną kartę a nawet gotówką
    >
    > Taaa, wtedy po prostu nie przyjma zwrotu - nie maja takiego obowiazku.
    >

    Wydaje mi sie, ze nie masz racji. Rozporzadzenie o prawach konsumenta chyba
    ich obliguje do przyjecia zwrotu w ciagu 7dni bez wzgledu na powod.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1