  • Data: 2004-01-15 09:46:42
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <u...@o...pl> wrote in message
    news:bu5mi7$onh$1@topaz.icpnet.pl...
    > Nie mam mozliwosci. Ostatnio jak bylem nie widzialem takiego napisu. Jak
    > wisi taki napis, to juz jest _jakas_ podstawa, choc droga do
    wyegzekwowania
    > tego moze byc pokretna i kosztowna.

    Wisi wielki przy punkcie wydawania faktur/towaru. Chyba też w katalogu o tym
    piszą. To samo w Castoramie, Praktikerze.

    > Ale w MM nie widzialem wywieszonej gwarancji bezwarunkowego zwrotu towaru,
    > choc przyznaje, ze dosc dawno tam nie bylem. Na ulotkach, ktore rzucaja,
    nie
    > ma nic o tym.

    Nie, nie ma - fakt. W praktyce zwracają. Zawsze na innną kartę, czasem
    gotówkę :)

    > Mozna probowac - czesto sie udaje, ale nie ma gwarancji.

    Czy to serio Twoje doświadczenia? Ja zawsze biorę zwroty na debetówkę (płacę
    kredytówką) - nigdy nie było problemów. Klka razy nawet brałem gotówkę bo
    nie miałem kart przy sobie.

    Pozdrawiam
    KK