eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartąRe: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-15 09:32:43
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W artykule news:1074156722.864944@e61.icnet,
    niejaki(a): Joanna Kostrom z adresu <j...@i...pl> napisał(a):
    >
    > Sory, ale dla mnie jest to niespecjalnie zrozumiałe - zwracam towar i
    > chce pieniądze (mógłby to być prezent) !!!!
    > Szkoda że się tak nie troszczą przyjmując zaplatę za towar (bez
    > problemu płacę kartą męża).

    Jak przypuszczam, takie utrudnienia moga wynikać także z tego, że od
    wartości transakcji kartowych sklep płaci prowizję organizacji kartowej
    (np. VISA). Zwrot pieniędzy z innej karty, zwłaszcza działającej w innym
    systemie lub zwrot gotówki może być związany z tym, że sklep zapłaci
    prowizję za transakcję, której tak naprawdę nie było, bo zwrócił Ci
    pieniądze. I będzie w plecy o kwotę, którą trudno mu bedzie nawet
    zaliczyć do kosztów uzyskania przychodu i może z tego powodu mieć
    kłopoty z urzędem skarbowym. Nie mówię, że specjalnie mi się to podoba,
    ale jestem w stanie zrozumieć argumenty sprzedawcy. To trochę tak,
    jakbyś płaciła w jednej walucie, zwrot chciała w innej, a o różnice
    kursowe niech się martwi sklep.

    --
    woy

    'Jeżeli chcesz fabuły, to przed zamordowaniem
    jakiejś postaci zawsze możesz z nią porozmawiać'
    [Feanor, prgkr]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1