eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-15 09:49:24
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bu5krn$nl0$1@news.onet.pl...

    > Wydaje mi sie, ze nie masz racji. Rozporzadzenie o prawach konsumenta
    chyba
    > ich obliguje do przyjecia zwrotu w ciagu 7dni bez wzgledu na powod.

    Nie, nie nie !

    Gdy sprzedaż nastąpi poza lokalem firmy - jest 10 dni na zwrot.

    Gdy sprzedaż nastąpi w lokalu firmy - zwrot pełnowartościowego towaru to
    JEDYNIE dobra, BARDZO DOBRA wola sprzedawcy.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1