eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot za wadliwy towar płacony kartą › Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
  • Data: 2004-01-15 09:23:00
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "RobertS" <u...@o...pl> wrote in message
    news:bu5kf3$mps$1@topaz.icpnet.pl...
    > > - daje się kartę inną dowolną bez zająknięcia się, że to inna
    > > - w razie problemów mówi się, że stara karta została zgubiona - nie
    > > mają IMHO podstaw by Ci nie zwrócić kasy na inną kartę a nawet gotówką
    >
    > Taaa, wtedy po prostu nie przyjma zwrotu - nie maja takiego obowiazku.

    Nie piszę o obowiązku. Jeśli MM, Castorama, IKEA mają własną politykę
    zwrotów, zapewne z jakimś wewnętrznym regulaminem itp to IMHO muszą kasę
    oddać. No chyba, że gdzieś mają zapisane, ze zwrot kartą tylko na oryginalną
    kartę. A i to jest po pierwsze śliskie, a po drugie powinno być przekazane
    do wiadomości klienta.
    Zobacz co pisze w IKEI - że zwracają kasę w ciągu 30 dni - to wszystko. Plus
    to, że nie zwracają za żarówki itp. Nie ma słowa o tym, że w przypadku karty
    tylko na oryginalną. I na to IMHO się trzeba powoływać, że skoro się samo
    obligują do zwrotu kasy to powinni oddać nawet gotówkę.

    Pozdrawiam
    KK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1