  • 21. Data: 2021-09-08 09:31:57
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-08, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > Od wygody obsługi po opłaty?

    Opłaty mam niezmienne od 2002, czyli zero.
    A wygoda obsługi to de gustibus, dla mnie jest ok - widziałem
    dużo, dużo gorsze interfejsy. Popracuj sobie trochę na Aliorowym
    Biznes Pro np. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 22. Data: 2021-09-08 09:41:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wojciech Bancer <w...@g...com> writes:
    [...]
    > Opłaty mam niezmienne od 2002, czyli zero.
    > A wygoda obsługi to de gustibus, dla mnie jest ok - widziałem
    > dużo, dużo gorsze interfejsy. Popracuj sobie trochę na Aliorowym
    > Biznes Pro np. :)

    W tym Aliorze to dalej trzeba IE, żeby hasło zmienić?
    KJ

  • 23. Data: 2021-09-08 10:02:02
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-08, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > W tym Aliorze to dalej trzeba IE, żeby hasło zmienić?

    Na szczęście nie. Ale interfejs jest pełen "opcji" które non stop
    trzeba odklikać, ot chociażby żeby zobaczyć głupią historię
    rachunku. Ogólnie czuć, że rozwiązanie pod względem UX - z poprzedniej
    dekady jest.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 24. Data: 2021-09-08 12:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > Opłaty mam niezmienne od 2002, czyli zero.

    U mnie ostatnio kasuja.
    A to 25zł za konto, a to 6zł za karte. Nie wiem nie kontroluje tego
    jakos mocno.

    > A wygoda obsługi to de gustibus, dla mnie jest ok - widziałem
    > dużo, dużo gorsze interfejsy. Popracuj sobie trochę na Aliorowym
    > Biznes Pro np. :)

    No tak, przykładajac miare ze mozna znalezc coś gorszego, to pewnie
    kazdy szajs mozna uzasadnic.
    Ja tam tesknie za starym mbankiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 25. Data: 2021-09-08 14:13:20
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-08, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > U mnie ostatnio kasuja.
    > A to 25zł za konto, a to 6zł za karte. Nie wiem nie kontroluje tego
    > jakos mocno.

    Jak prezentujesz podejście "wisimito" to się nie dziw. :)
    Jeśli do tego jesteś przedsiębiorcą i masz takie podejscie do podatków,
    to w przyszłym roku też się zdziwisz pewnie. :)

    > No tak, przykładajac miare ze mozna znalezc coś gorszego, to pewnie
    > kazdy szajs mozna uzasadnic.

    No tylko problem w tym, że UXowo ten "szajs" się broni.
    Patrząc obiektywnie, okiem profesjonalisty, a nie...

    > Ja tam tesknie za starym mbankiem.

    ...przyzwyczajeniami i de gustibusem. :)
    A którym starym? Tym żółto-niebieskim, czy może tym pstrokatym później,
    czy tym sprzed zmiany menu? Jak tym niebieskim, to muszę Cię zmartwić -
    nie obroniłby się dzisiaj.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 26. Data: 2021-09-08 23:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Jak prezentujesz podejście "wisimito" to się nie dziw. :)

    To nie jest podejscie wisimito tylko kalkulacja kosztów vs mojego
    zainteresowania.
    Wole popracowac godzinke dłuzej za która zapłace tego typu opłaty niz
    bawic sie w ich obchodzenie.

    > Jeśli do tego jesteś przedsiębiorcą i masz takie podejscie do
    > podatków, to w przyszłym roku też się zdziwisz pewnie. :)

    A cos konkretniej?
    Bo juz liczyłem ile zapłace wiecej, zastanawiałem sie co zmienić po
    czym 3 razy zmieniły sie plany nowego nieładu.
    to co proponujesz?

    > No tylko problem w tym, że UXowo ten "szajs" się broni.
    > Patrząc obiektywnie, okiem profesjonalisty, a nie...

    wiadomo.
    Jest super tylko z punktu widzenia klienta chujowo.
    :)))

    > ...przyzwyczajeniami i de gustibusem. :)
    > A którym starym? Tym żółto-niebieskim, czy może tym pstrokatym
    > później, czy tym sprzed zmiany menu? Jak tym niebieskim, to muszę
    > Cię zmartwić - nie obroniłby się dzisiaj.

    Wiem, rozumiem ze dzis w cenie jest zygajacy kolorek zamiast wygodnego
    działania.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 27. Data: 2021-09-09 09:54:43
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-08, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    [...]

    > To nie jest podejscie wisimito tylko kalkulacja kosztów vs mojego
    > zainteresowania.
    > Wole popracowac godzinke dłuzej za która zapłace tego typu opłaty niz
    > bawic sie w ich obchodzenie.

    Ale ja się nie bawię. Mam konto dopasowane do mojego profilu obrotów
    i zwyczajnie nic nie muszę ekstra robić.

    > A cos konkretniej?
    > Bo juz liczyłem ile zapłace wiecej, zastanawiałem sie co zmienić po
    > czym 3 razy zmieniły sie plany nowego nieładu.

    Zmieniły, ale w nieistotny sposób.

    > to co proponujesz?

    Sobie zaproponuję ryczał, bo jestem w IT. :)
    Tobie nie wiem, bo nie znam szczegółów Twojego dochodu.

    > Wiem, rozumiem ze dzis w cenie jest zygajacy kolorek zamiast wygodnego
    > działania.

    Interfejs mBankowy jest czysto czarno-biały, gdzie Ty tam masz rzygający
    kolorek? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 28. Data: 2021-09-09 14:03:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 8 Sep 2021 09:31:57 +0200, w
    <s...@p...org>, Wojciech Bancer
    <w...@g...com> napisał(-a):

    > Opłaty mam niezmienne od 2002, czyli zero.

    To postudiuj zmiany TOiP od 2002 roku.
    Pomijam ich żałosne kursy na karcie, taneij mnie wyniosło wyciągania kasy z
    bankomatu inną kartą niż płacenie mBankową.

    > A wygoda obsługi to de gustibus, dla mnie jest ok - widziałem
    > dużo, dużo gorsze interfejsy. Popracuj sobie trochę na Aliorowym
    > Biznes Pro np. :)

    Niewątpliwie są gorsze, ale jest ich raczej niewiele. Wyprowadziłem się z tego
    shitu do Nesta i jestem zadowolony.

  • 29. Data: 2021-09-09 14:23:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 9 września 2021 o 14:06:04 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 8 Sep 2021 09:31:57 +0200, w
    > <s...@p...org>, Wojciech Bancer
    > To postudiuj zmiany TOiP od 2002 roku.

    Uuuu, swego czasu nie było chyba tygodnia bez zmiany TOiP czy regulaminu, był z tego
    na śp. forum mBąkowym śmiech przez łzy - więc postudiować można sobie całkiem długo
    ;>

    > Pomijam ich żałosne kursy na karcie, taneij mnie wyniosło wyciągania kasy z
    > bankomatu inną kartą niż płacenie mBankową.

    W mBąku hitem jest wciąż to, że jak masz debetówkę, to rżną normalnie 6% - ale
    wystarczy sobie włączyć "funkcję wielowalutową" - a teraz nawet nie trzeba przy tym
    otwierać konta walutowego - i wtedy rżnięcie spada na 3,5%.
    Kredytówki oczywiście nędza (6%), gorsze są chyba tylko citka (6,8%) i aliora (7,5%).

    > Niewątpliwie są gorsze, ale jest ich raczej niewiele. Wyprowadziłem się z tego
    > shitu do Nesta i jestem zadowolony.

    No to już obelga na maxa - jeśli nest jest lepszy od mBąka, to mBąk puka od spodu w
    dno ;>

  • 30. Data: 2021-09-09 14:58:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Sep 2021 04:53:22 -0700 (PDT), w
    <5a0de637-893b-4893-be0b-e8655126a368n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    dodatkowymi), dodatkowe bezpłatne.

    > getout jest chyba wciąż, darmowość być może wciąż za 5 pyk/mc i visa po kursie visy
    (ale uwaga na MC, rżnie!) - ale, jak pisałem, KK w getoucie to specyficzny sport,
    czasem z rzędu ekstremalnych, więc parabanków na liście nie umieszczam.

    Ja nie mam żadnych zastrzeżeń, a jestem marudny.

    Przychodzi papierowy wyciąg (darmowy) co miesiąc, zlecam przelew z własnego
    banku. Do Getinu nawet się nie loguję.

    Serdecznie polecam KK Getinu, to nawet patriotyczne jest :)