  • 1. Data: 2021-09-02 10:52:43
    Temat: aion kapitalizacja
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Pisali ze kapitalizacja miesieczna
    miesiąc sie skonczyl, ale odsetek cos nie widać ?

    Pozdro

  • 3. Data: 2021-09-02 12:07:37
    Temat: Re: aion kapitalizacja
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 02.09.2021 o 10:52, Waldek pisze:
    > Pisali ze kapitalizacja miesieczna
    > miesiąc sie skonczyl, ale odsetek cos nie widać ?
    >
    > Pozdro

    Chyba liczą miesiąc od pierwszej wpłaty. Niektórzy spekulują, że dla
    każdej wpłaty na KO liczą miesiąc oddzielnie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2021-09-02 12:07:37
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

  • 4. Data: 2021-09-02 13:39:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 2 września 2021 o 12:08:28 UTC+2 lolekanabolek napisał(a):

    > Chyba liczą miesiąc od pierwszej wpłaty. Niektórzy spekulują, że dla
    > każdej wpłaty na KO liczą miesiąc oddzielnie

    To to by była gruba przesada - choć kto wie, może to takie belgijskie obyczaje - no
    bo co, każdą wpłatę traktować jako "osobną lokatę" - to co w takim razie z wypłatami
    począć?
    Raczej jest tak, że tam każdy ma swój osobny "okres rozliczeniowy" (podobnie jest
    chyba dla debetówek w skarbonce/inteligo i tego, odkąd dokąd liczy się miesiąc, w
    którym należy wykręcić obroty kartą).
    OIDP tak mam też w santanderze - nie dostaję wyciągów z konta za miesiąc
    kalendarzowy, a od któregoś dnia miesiąca do któregoś-1 dnia następnego miesiąca.
    A okres kapitalizacji na kontach oszczędnościowych mają od ostatniego dnia miesiąca
    do przedostatniego dnia następnego miesiąca ;>

  • 5. Data: 2021-09-03 13:42:19
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

> [...]
    > A okres kapitalizacji na kontach oszczędnościowych mają od ostatniego dnia miesiąca
    do przedostatniego dnia następnego miesiąca ;>

    po wypowiedziach supportu na czacie niektórzy doszli do takiego wniosku
    mi tez się wydaje, że odsetki będą liczone od pierwszego wpływu

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2021-09-03 20:51:58
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 03.09.2021 o 13:42, lolekanabolek pisze:

    > po wypowiedziach supportu na czacie niektórzy doszli do takiego wniosku
    > mi tez się wydaje, że odsetki będą liczone od pierwszego wpływu

    a ja miałem wpływy np. codziennie na KO to (po miesiącu) również
    codziennie będą mi odsetki kapitalizować?

    próbuję to z ich biurem prasowym wyjaśnić, ale cały czas pomijają odp.
    na to pytanie...

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 7. Data: 2021-09-03 21:08:59
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 3 września 2021 o 20:52:02 UTC+2 Robert_DF napisał(a):

    > a ja miałem wpływy np. codziennie na KO to (po miesiącu) również
    > codziennie będą mi odsetki kapitalizować?
    >
    > próbuję to z ich biurem prasowym wyjaśnić, ale cały czas pomijają odp.
    > na to pytanie...

    Czas pokaże.
    W sumie jedynym problemem jest zaokrąglany w górę podatek - bat na takie właśnie
    "lokaty jednodniowe".
    Kiedyś łobuzom w mBaku coś się pomerdało i zrobili dodatkową kapitalizację w środku
    miesiąca.
    Po reklamacji zwrócili mi grosz, który byłem na tym stratny.

  • 8. Data: 2021-09-13 10:22:51
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

> [...]
    miesiąca.
    > Po reklamacji zwrócili mi grosz, który byłem na tym stratny.

    podsumowałem pierwszy miesiąc działalności operacyjnej banku

    https://subiektywnieofinansach.pl/depozyty-w-aion-ba
    nk-po-pierwszym-miesiacu/

    czekam na start kolejnych usług