  • 1. Data: 2021-08-31 14:42:46
    Temat: IdeaBank... miało być wypowiedzenie - jest aktualizacja danych do 25.09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Dostał ktoś wypowiedzenie z IdeaBank po niedodpisaniu aneksu?
    Do mnie nie dotało jeszcze, może nie chcą się mnie jednak pozbyć póki
    mam rachunek firmowy? Teraz domagają się aktualizacji danych
    kontaktowych do 25.09. Czy to będzie sądny dzień dla rachunków
    firmowych?

    https://imageupload.io/i/7t5bu2Nu90

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2021-08-31 15:53:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 Aug 2021 14:42:46 +0200, WAM wrote:
> [...]
    > mam rachunek firmowy? Teraz domagają się aktualizacji danych
    > kontaktowych do 25.09. Czy to będzie sądny dzień dla rachunków

    Wypowiedzenia mialy byc pozniej, a firmowych to chyba nie dotyczylo
    wcale.

    Wiec spij cierpliwie :-)

    J.

  • 3. Data: 2021-08-31 15:57:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 31 sierpnia 2021 o 14:43:33 UTC+2 WAM napisał(a):
> [...]
    > mam rachunek firmowy? Teraz domagają się aktualizacji danych
    > kontaktowych do 25.09. Czy to będzie sądny dzień dla rachunków

    Ja dostałem wypowiedzenie - listem zwykłym, hmm, w sumie to mógłbym im niezłą aferę
    zrobić jak zamkną rachunki - tylko głupio, że się na newsach wygadałem ;> - ale nie
    miałem w ogóle aneksu do podpisania, wypowiedzieli z powodu braku obrotów na
    rachunkach przez 6 miesięcy.
    A może to Twój list zwykły zginął? W ST idei nie ma nic o wypowiedzeniu.

  • 4. Data: 2021-08-31 16:40:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 31 Aug 2021 06:57:27 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >A może to Twój list zwykły zginął? W ST idei nie ma nic o wypowiedzeniu.
    A masz info o aktualizacji danych?

    WAM

  • 5. Data: 2021-08-31 17:01:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 31 sierpnia 2021 o 16:40:07 UTC+2 WAM napisał(a):

    > A masz info o aktualizacji danych?

    Nie mam nic nowego już od dawna (chyba nawet od stycznia).
    Ale ja nie mam firmowego - choć ten Twój komunikat mówi i o firmowych i o osobistych.