  • 1. Data: 2021-09-02 11:15:27
    Temat: Kto JDG rozłoży na raty?
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    Hej
    mam JDG i klienci coraz częściej pytają o rozłożenie płatności za
    produkt (rzędu 5 tys zł) na raty.
    Wiadomo - jak w momencie transakcji wezmę 3 tys i dopiszę płatności 2
    razy 1000 później, i ich nie zobaczę, to moja strata. Mogę iść do sądu,
    no ale nie mam czasu. Na razie dwa razy "się udało" znaczy zapłacili.

    Gdzie pytać, jakie banki/firmy mają taką usługę? Przy czym w Bociany
    wolałbym nie wchodzić.

    Nie chodzi o "reguluj faktury z opóźnieniem", kredyty kupieckie czy jak
    to zwał, bo to jest dla firm.
    Chodzi raczej o coś podobnego do "rat 0%" w sklepach AGD. Byleby mnie
    nie kosztowało jakoś znacząco, oczywiście.

    Pewnie najprościej jakby klient jeden z drugim sami w swoim banku wzięli
    pożyczkę (relacja "mój klient <-> jego bank" i ja nie wnikam), ale może
    można im uprościć. No i by się ładniej nazywało, bo hasło "to pan/pani
    weźmie sama pożyczkę" może odstraszyć, pamiętacie radę PBK "zmień pracę,
    weź kredyt" jak z tego wszyscy cisnęli bekę.

    PS powiedzmy że wolumen takich klientów to byłby 10/rok, albo mniej.
    --
    Alf/red/

  • 2. Data: 2021-09-02 13:10:42
    Temat: Re: Kto JDG rozłoży na raty?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-09-02, Alf/red/ <a...@u...waw.pl> wrote:

    [...]

    > Chodzi raczej o coś podobnego do "rat 0%" w sklepach AGD. Byleby mnie
    > nie kosztowało jakoś znacząco, oczywiście.

    Ale koniecznie musi być 0%?

    Ja bym pogadał z PayU np. - oni mają swoje raty, a raczej gadają z małym
    biznesem. A dalej to już idzie do banku (Alior chyba).

    https://poland.payu.com/rozwiazania-platnicze/platno
    sci-kredytowe/payu-raty/

    --
    Wojciech Bańcer