eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiwroclawskie biletomaty › Re: wroclawskie biletomaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!ecngs!feeder2.ecngs.de!178.20.174.213.MISMATCH!feeder1.fe
    ed.usenet.farm!feed.usenet.farm!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.c
    om!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: wroclawskie biletomaty
    Date: Fri, 28 Aug 2020 19:26:34 +0200
    Organization: Android device
    References: <5f48e8b4$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <5f49109e$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: HotdogEd/2.13.5 (Android; Google Android; rv:1) Hotdoged/1594894191000
    HotdogEd/2.13.5
    In-Reply-To: <5f49109e$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    Lines: 29
    Message-ID: <5f493e82$2$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 31.60.17.19
    X-Trace: 1598635650 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17349 31.60.17.19:17824
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2245
    X-Received-Body-CRC: 3399314310
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:652732
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello, Robert Tomasik.
    On 28.08.2020 16:11 you wrote:

    > W dniu 28.08.2020 o 13:21, J.F. pisze:
    >> Tak czy inaczej ostrzezenie dla turystow - trzeba miec kilka kart,
    >> lub kupowac bilety papierowe. A w razie nabycia okresowego -
    >> sprawdzic, lub sfilmowac placenie, bo nie wiadomo jak kanarki
    >> zareaguja :-)
    > Dość absurdalna sytuacja z punktu widzenia prawa. Normalnie pasażer
    > okazuje bilet. Jak go nie okaże, to jest dowód, że go nie ma. W
    > takiej sytuacji to na MPK ciąży udowodnienie, że pasażer nie wykupił
    > biletu - to nie to samo, co obciążenie rachunku, bo do jego
    > nieobciążenia może dojść w wyniku szeregu różnych od pasażera
    > niezależnych przyczyn. Gdyby jeszcze urządzenie informowało o tym,
    > że nie może tego rozliczyć - no to pasażer mógłby coś tam
    > przedsięwziąć, choć jeśli nie da się inaczej kupić biletu, a już
    > jest w pojeździe, no to w ogóle nie wiem, co mógłby zrobić.

    Nie musi nastąpić fizyczna zapłata, żeby przejazd był opłacony. Jeśli
    MPK nie odrzuca zapłaty taką karta, to oznacza że przejazd został
    "opłacony". Zresztą w wielu przypadkach zapłata za płatność kartą jest
    wiele dni po użyciu.

    Inna sytuacja jest wtedy gdy od razu karta jest odrzucana. Wtedy
    przejazd nie jest opłacony.


    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1