  • Data: 2020-08-29 18:49:20
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2020 23:19:23 UTC+2 użytkownik Krzysztof Halasa napisał:

    > To żadne rozwiązanie, ponieważ da się łatwo sklonować kartę.

    O, to byłoby dobre podsumowanie, ale czy masz na to jakieś źródła - szczególnie, że
    _łatwo_?
    Bo to jednak MIFARE, a nie UNIQUE.
    Tu już może być potrzebna fabryka kart, a nie tylko gotowe programowalne breloki i
    programator od chińczyka (u kogoś z takim zestawem dorobienie breloczka od
    nieszczęsnego domofonu kosztuje 15zł - a w administracji brelok 50zł).