  • Data: 2020-08-29 20:34:52
    Temat: Re: wroclawskie biletomaty
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.08.2020 o 23:24, ąćęłńóśźż pisze:

    > Ja się obawiam, że nie sąd i nakaz zapłaty, lecz egzekucja

    > administracyjna, czyli Kafka lub Mrożek.

    Nigdy tego osobiście nie przerabiałem, ani nie znam nikogo, kto by to
    przerabiał, ale nie bardzo wiem, na jakiej podstawie podlegać by to
    miało pod egzekucje administracyjną. Wykaz należności podlegających
    takiej egzekucji zawiera art. 2 Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o
    postępowaniu egzekucyjnym w administracji. nie widzę tam nic, co by
    pasowało.

    --
    Robert Tomasik