  • Data: 2004-01-15 10:33:05
    Temat: Re: Zwrot za wadliwy towar płacony kartą
    Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RobertS" <u...@o...pl> wrote in message
    news:bu5oeo$qnf$1@topaz.icpnet.pl...

    > Nie moje osobiste, tylko doniesienia innych osob.

    Doniesienia - wiesz jak to jest z doniesieniami :)

    > Osobiscie b. rzadko
    > zwracam towar w tym kraju, bo wiekszosc sklepow, z ktorymi mam do
    czynienia
    > nie ma przyjmuje zwrotow. Raz mi sie zdarzylo dostac gotowke przy zakupie
    > KK, a bylo to ponad 10 lat temu, zwracalem krzeslo.

    Dużo się bardzo zmieniło. W wielu małych sklepach bez problemów przyjmują.
    Przy remoncie mieszkania możliwość miesięcznego zwrotu spowodowała, że
    ograniczyłem się niemal wyłącznie do IKEI i Castoramy - pomimo, że do
    Praktikera było bliżej to 7 dni na zwrot to dla mnie było za mało (musiałem
    kupować z zapasem). Zatem konkurencja działa :)

    Pozdrawiam
    KK