eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot kasy na kartę › Re: Zwrot kasy na kartę
  • X-Received: by 2002:a0d:ea4f:0:b0:2eb:5886:216b with SMTP id
    t76-20020a0dea4f000000b002eb5886216bmr16984598ywe.116.1649431284706; Fri,
    08 Apr 2022 08:21:24 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a0d:ea4f:0:b0:2eb:5886:216b with SMTP id
    t76-20020a0dea4f000000b002eb5886216bmr16984598ywe.116.1649431284706; Fri,
    08 Apr 2022 08:21:24 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.misty.com!border2.nntp.dca1.giganews.com!nntp.gigane
    ws.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.go
    oglegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 8 Apr 2022 08:21:24 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <6250472e$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <62501b4f$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <6250472e$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <3...@g...com>
    Subject: Re: Zwrot kasy na kartę
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Fri, 08 Apr 2022 15:21:25 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 32
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:662717
    [ ukryj nagłówki ]

    piątek, 8 kwietnia 2022 o 16:31:12 UTC+2 Krzysztof kw1618 napisał(a):
    > W dniu 08.04.2022 o 13:33, Dawid Rutkowski pisze:
    > > Ale na taki numer może się nie zgodzić sklep.
    > > Wszystko zależy od tego, na jakiej podstawie jest zwrot - czy jest to dobrowolne
    przyjęcie zwrotu przez sklep - czy też quasi-dobrowolne, na podstawie obietnicy
    "możesz zwrócić w N dni" - czy też na podstawie wady towaru czy niewykonania usługi.
    > Raczej dobrowolny zwrot kasy, bo sytuacja była taka, że diagnostyka
    > miała być na NFZ, ale pacjent przyszedł i miał nieprawidłowe
    > skierowanie, więc centrum medyczne zrobiło to prywatnie. Pacjent złożył
    > reklamację, centrum medyczne skontaktowało się z NFZ i uznało pacjenta
    > reklamację, powiedzieli, że jeśli dostarczy prawidłowe skierowanie, to
    > oddadzą kase za diagnostykę.
    >
    > Syf był taki, że pacjent zapisywał się osobiście, rejestratorka oglądała
    > papiery i powiedziała, że wszystko OK, wyznaczyła termin za 12 tygodni,
    > pacjent przyszedł i okazało się, że skierowanie nie takie, więc aby nie
    > tracić terminu zrobili prywatnie za ok. 1200 zł

    No dobra, ale właściwie w czym jest problem?
    Nie pamiętają, którą kartą zapłacili, zgubili/zamknęli tą kartę?
    Czy płacone kredytówką, a chcieliby zwrot na debetówkę?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1