  • Data: 2022-04-11 16:03:51
    Temat: Re: Zwrot kasy na kartę
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2022 o 10:02, Dawid Rutkowski pisze:
    > A z tą możliwością "anulowania transakcji" - szczególnie, jak już
    > trochę czasu minie - to masz jakieś wsparcie czy tak sobie
    > wymyśliłeś?

    Pod adresem https://tiny.pl/92j4f jest instrukcja terminala POS.
    Porównaj sobie stronę 8 i 9. W wypadku unieważnienia transakcji
    unieważnia się prowizja. Tam mowa o ostatniej transakcji, ale jak masz
    numer transakcji, to da się na pewno po numerze, bo widziałem takie
    operacje. nie wiem, czy czasem nie jest to ograniczone faktycznie jakimś
    czasem.

    --
    Robert Tomasik