eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZwrot kasy na kartę › Re: Zwrot kasy na kartę
  • Data: 2022-04-10 23:07:46
    Temat: Re: Zwrot kasy na kartę
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2022-04-10 o 19:33, WAM pisze:
    > On Sun, 10 Apr 2022 08:44:50 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:
    >
    >> Nie miałem aż tyle zwrotów na kartę, żeby testować takie warianty.
    >> To wymyślona sytuacja.
    > To przepraszam, bo ja o praktyce pisałem :)

    Czyli jeśli nie spotkałeś się z problemami, to ta praktyka
    wygląda na słabą.

    >>>> "Dobry" prawnik to wymyśli, że
    >>>> masz założyć to konto/produkt powtórnie.
    >>> Ale karta będzie miała inny numer :D
    >> No i jak myślisz czyj to będzie problem?
    > Jak sklep ma obowiązek zwrotu to nie może robić problemów.
    > Jak zwrot jest dobrowolny to być może ma prawo wymagać żebyś stanął na
    > głowie albo założył czerwone okulary.
    >
    > Z opisywanymi teoriami i dyskusjami z prawnikami się nie spotkałem. W
    > praktyce nie miałem problemów ze zwrotami na inną kartę/gotówką. Jeśli
    > pracownik pierwszej linii nie mógł/nie umiał tego zrobić to był w
    > sklepie ktoś z większą wiedzą lub uprawnieniami. Od ręki, nie za
    > tydzień czy za miesiąc.

    No widzisz, a ja miałem w życiu raptem kilka zwrotów na kartę i w większości
    one przeszły bezproblemowo - z reguły było mi obojętne czy na tę czy na
    inną
    kartę czy gotówka. Zwroty z KK wracały tylko na KK, a z dwóch czy trzech
    zwrotów z debetówki z jednym był problem- nie pamiętam dokładnie powodu,
    ale chyba zakup był inną kartą debetową, której przy zwrocie nie miałem
    i był zakup z fakturą i nie udało
    się tego załatwić od ręki mimo, że przychodzili coraz to ważniejsi
    pracownicy.
    Więc nie zawsze jest to proste i od ręki.
    W nadchodzącym tygodniu będę reklamował w tej samej Castoramie żarówkę
    Led Osram (4 lata gwarancji - a kupiona w październiku 2020) i jak się
    okaże, że nie ma już tego produktu, to będzie zwrot i za cholerę nie
    pamiętam czym płaciłem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1