  • Data: 2022-04-10 19:33:33
    Temat: Re: Zwrot kasy na kartę
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Apr 2022 08:44:50 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:

    >Nie miałem aż tyle zwrotów na kartę, żeby testować takie warianty.
    >To wymyślona sytuacja.
    To przepraszam, bo ja o praktyce pisałem :)

    >No i jak myślisz czyj to będzie problem?
    Jak sklep ma obowiązek zwrotu to nie może robić problemów.
    Jak zwrot jest dobrowolny to być może ma prawo wymagać żebyś stanął na
    głowie albo założył czerwone okulary.

    Z opisywanymi teoriami i dyskusjami z prawnikami się nie spotkałem. W
    praktyce nie miałem problemów ze zwrotami na inną kartę/gotówką. Jeśli
    pracownik pierwszej linii nie mógł/nie umiał tego zrobić to był w
    sklepie ktoś z większą wiedzą lub uprawnieniami. Od ręki, nie za
    tydzień czy za miesiąc.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?