  • Data: 2021-09-05 18:57:56
    Temat: Re: Rezygnacja z karty kredytowej
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 5 września 2021 o 15:22:07 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2021-09-05, Dawid Rutkowski wrote:
    >
    > [...]
    > A co Ty masz do tego mBanku w sumie?
    >
    > Konta Intensive, czy pakiet "Ja Profesjonalista" są od lat niezmiennie
    > dobre, nie ma w tych pakietach opłat, czy podwyżek opłat. Awarie też
    > zdarzają się rzadko, a np. Apple Pay mieli jako jedni z pierwszych.

    Ale ja piszę o kochających BDSM klientach, którzy jęczą, ale banku nie zmenią - widać
    lubią jęczeć ;>
    Bank zaś stacza się ostro, tzn. stoczył się już dawno, a teraz toczy się po dnie -
    zwłaszcza biorąc pod uwagę to, że był najlepszy.
    Może niektórych nisz jeszcze nie popsuli, jak ew. J-P - choć też mi się to jakieś
    super nie wydaje w obszarze konta firmowego, ale tu może wszędzie jest marnie, nie
    wiem, bo nie śledzę, zaś intensive - też żadna rewela, warunki podobne do innych kont
    "premium", zaś benefity nie powalają.
    KK zaś były dobre, a są marne.