  • Data: 2021-02-22 12:57:23
    Temat: Re: Pomyłkowy przelew na 1 mld$
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60335bff$0$542$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 20.02.2021 o 18:58, Marek pisze:
    > On Fri, 19 Feb 2021 18:16:09 +0100, "J.F."
    [...]
    >Widzę, ze Wy o czymś konkretnym tu piszecie. Początkowo było
    >omyłkowym

    To Marek ma jakies informacje konkretne.

    >przelewie. Wiec ja się do teorii odnoszę.

    >Powiedzmy, że wpada mi na konto milion złotych. nie wiem czyje. Czy
    >za
    >całkowity brak rozsądku uznacie, że do czasu ustalenia kto, co i jak
    >zabezpieczę tę kwotę?

    No nie - oczywiscie bardzo rozsadne - bo jeszcze jakos znikna z konta,
    a zostaniesz oskarzony o pranie brudnych pieniedzy, czy pomoc w
    ukrywaniu majatku :-)

    >Mógłbym wypłacić - bo taki mam kaprys - w gotówce
    >i włożyć do sejfiku, ale boję się, że mi się nie zmieści. Więc
    >zamieniam
    >na BitCoiny, i zapisuję na sprzętowej portmonetce. No i okazuje się,
    >że
    >zapomniałem hasło.

    >JA nawet Policji - czy kto tam przyjdzie z pretensjami - dam pendriv
    >portfelem. Życzę powodzenia w próbie odgadnięcia hasła i sprawdzenia,
    >czy ów milion złotych tam jest.

    Sprawdzic czy srodki tam sa, to sie chyba da - przelew jest publiczny,
    wylew tez ...

    Ale to juz musisz kolegow spytac, co oni na to :-)
    Zwykla kradziez, niefrasobliwosc, przywlaszczenie.

    I w US tez warto spytac, bo oni chyba maja na to swoje poglady :-)

    Ale ale ... czy nie powinies rzeczy znalezionej odniesc do wlasciwych
    organow ?
    Srodki na koncie to nie rzecz, ale moze by tak nalezalo przelac na
    konto komendy/policjanta :-P

    >Wzbogacony nie jestem, bo dałem przecież
    >portfel. A na drugim pendrivie mam drugi portfel i sobie rozsądnie z
    >niego "podjadam" w miarę potrzeb.

    A to juz kradziez, czy przestepstwo komputerowe ?

    Ale .. aby cwaniak tak nie robil, to przeciez trzeba go zamknac do
    wyjasnienia sprawy :-P

    Tylko co wtedy, jak powie ze hasla zapomnial jak go policja
    potraktowala pradem czy palka ... policja powinna wlascicielowi
    wyplacic odszkodowanie ?

    J.