  • Data: 2021-02-23 18:45:05
    Temat: Re: Pomyłkowy przelew na 1 mld$
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6033f0a9$0$527$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 22.02.2021 o 15:58, J.F. pisze:

    >Bo to wiadomo, kto teraz kolegą? :-P

    niekolegow tez spytac mozna :-)

    >Niekoniecznie.

    Im wczesniej sie prokuratorowi przekaze, tym bardziej d* kryta :-)

    >Nie każdy wpływ na rachunek jest przychodem. Co więcej, jeśli nie ma
    >pewności do legalności przychodu, to nie można go opodatkować.
    >Inaczej
    >państwo stałoby się paserem. To bardziej skomplikowane, niż na
    >pierwszy
    >rzut oka wygląda.

    Hm, moze i skomplikowane, ale czy nazywasz sie Rydzyk?
    Bo obawiam sie, ze US nie bedzie sie zastanawial nad komplikacjami,
    tylko konta zajmie i decyzje przysle :-)

    >Nie wiedział, że Prokuratura nie ma takiego portfela. Zabezpieczałem
    >już
    >Bitkoiny i robiliśmy to poprzez wydrukowanie hasha i zapakowanie go
    >do
    >zalakowanej koperty, bo nikt nie wiedział, jak to inaczej zrobić.
    >Zadziałało i nikt nas przy tym jak dotąd nie pozamykał, a to było
    >kilka
    >lat temu.

    Dobrze, ze powodz nie zalala koperty :-)

    >No o tym faktycznie nie pomyślałem. Ale rzecz praktycznie prosta nie
    >jest. Po jakimś czasie "ktoś" wypłaci z portfela całość na oscylator
    >gdzieś w dalekiej Azji. Dalsze śledzenie tego będzie krańcowo trudne.
    >Przy odpowiednio dużej kasie może mu się nawet opłacić na słupa
    >portfel
    >zrobić i stamtąd na oscylator to rzucić.

    No i dlatego trzeba podejrzanego zamknac, az do konca mataczenia :-)

    >No ale jeśli nawet, to co dalej? Wiecznie gościa bez wyroku chcesz
    >trzymać?

    Stac go na adwokata ? To mozna wiecznie :-)

    >Nie che mi się głupio przepychać, więc jedynie zwrócę uwagę, ze
    >cokolwiek by tu nie nastąpiło kasy nadal nie mamy :-)

    Ale jesli to wina policjanta, to Policja musi wyplacic odszkodowanie !

    J.