  • Data: 2021-02-22 15:58:55
    Temat: Re: Pomyłkowy przelew na 1 mld$
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6033b8ff$0$526$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 22.02.2021 o 12:57, J.F. pisze:

    >O tym, nie pomyślałem faktycznie.

    >Wszystkich? Niektórych? Tych, co mają imiona na literę "B" i czemu
    >nie "D"?

    Wszystkich z ... dzialu przestepczosci gospodarczej ?

    >Boje się, że wykazanie tego może nie być oczywiste.

    Ale to juz prokuratora problem ..

    >Podatekl jest od dochodu, a nie przychodu.

    Przychod bez kosztow ... to dochod. Albo darowizna.
    Niezgloszona :-)

    >Jest kontro "sum depozytowych". I on miał taki zamiar, tylko hasło
    >się
    >mu gdzieś zagubiło :-)

    W bitcoinach chcial przelac ?

    >Wiesz, zastanawiam sie nad praktycznym aspektem. Nie twierdze, ze to
    >kryształowo etycznie działanie by było, ale w świetle kodeksu
    >cywilnego
    >niekoniecznie sparwa do "ugryzienia".

    Jest jeszcze kodeks karny.
    A tu w dodatku jesli sie "poszkodowanemu" chce monitorowac, to bedzie
    widzial, ze ktos podkrada z portfela ...

    >Wiesz, zatrzymać pewnie by się dało, ale żeby wniosek o areszt
    >napisać,
    >to jednak trzeba jakiś sensowny zarzut sklecić. A to nie wydaje mi
    >się
    >wcale proste.

    Albo bardzo proste - "dzialania podejrzanego i wysokosc kwoty
    uzasadniaja wniosek" :-)
    A Giertych to pewnie drogi adwokat, i jak mu zaplacic z zablokowanym
    kontem :-)

    >A jak sam palce włożył do gniazdka, to coś zmienia? Albo zakochał
    >się?

    Jak sam palce wsadzil, to jego wina, choc niekoniecznie wystarczajaca
    do sprawy karnej.
    A jak policjant bezprawnie potraktowal, to wina policjanta :-)

    J.