eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą › Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
  • Data: 2021-06-19 00:40:59
    Temat: Re: Mail z Citi: Wyłączenie kodów SMS dla potwierdzania transakcji internetowych kartą
    Od: Mac Ka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 18 czerwca 2021 o 18:02:13 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):

    > O, to żeś mi oczy w pięc złoty zrobił 8O
    > W sumie to z google pay ZTCP to mam tyle doświadczenia, co zamawianie z pyszne.pl
    kredytówką santandera - i zawsze było spoko, żadnego 3d-secure, jedynie odblokowanie
    telefonu (a ściśle rzecz biorąc - tabletu).
    > To gdzie się ta strona do wpisania linku z smsa pojawia?
    > Hmm, może pytanie pomocnicze - google pay z jakiejś apki czy ze strony w
    przeglądarce?

    Przegladarka, platnosc jednorazowa. Karta Curve po kilku transakcjach tez poprosila o
    zatwierdzenie w aplikacji lub kod em sms. Na szczescie Curve ma normalny proces :).
    Z Citi przychodzi sms z indywidualnym linkiem, trzeba sie zalogowac aby potwiedzic
    transakcje i tu widze duze ryzyko, bo takie linki moze sobie wysylac kazdy Ziutek aby
    pozyskać login i haslo.
    Logowanie do Citibank Online nie wymaga 2 etapowego uwierzytelnienia, przynajmniej
    od osob, ktore maja tylko karte.

    MK