    From: Sebastian <h...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy chip w Citi?
    Date: Tue, 18 Sep 2007 09:17:45 +0200

    Damian pisze:

    > jak juz bedziesz dzwonil po nowy egzemplarz zniszczonej podobno karty to
    > moze wystarczy spytac o limity obrotow gwarantujacych "darmowosc" ?
    >
    > malo asertywny jestes, ja "darmowosc" zaproponowalem konsultantowi Citi po
    > kilku miesiacach i mimo,ze nie wiem jakie sa limity (ale je spelniam-tak
    > zapewnia konsultant) to karty mam w Citi gratis - lacznie z dodatkowymi

    Mi konsultant powiedział, że nie ma nic takiego jak warunki zwolnienia z
    opłaty rocznej. Na moje zdziwienie zasugerował złożenie rezygnacji !!!
    :) Złożyłem od ręki bo w zasadzie miałem już wytypowaną nową kartę.
    Prosił tylko żebym sie z wyrabianiem nowej wstrzymał kilka dni, hmmm...,
    i potraktował tą rezygnacje jako element negocjacji :) . Po 2 dniach
    zadzwoniła pani z tekstem:
    Po dokładnej analizie moich wydatków, bank uznaje mnie za solidnego
    klienta i pragnie przedstawić specjalną spersonalizowana ofertę tylko
    dla wybranych( ? :) ): przy średnich obrotach 200zł miesięcznie karta
    silver bezpłatna i podniesienie limitu, chciała mi jeszcze wcisnąć
    jakieś kartę dodatkową.
    No i wciąż jestem klientem Citi, bo jedyną rzecze która mi nie
    odpowiadała to 80zł rocznie opłaty.

    Fajny bank, chcą żeby jego klienci prowadzili twarde negocjacje:
    - Dzień dobry, chciałbym zapytać ...
    - Nie mamy żadnych zwolnień z opłaty rocznej!
    - Co? czytałem o tym na pl.biznes.banki
    - Wierutne kłamstwo! Sugeruje jednak rzucenie nam papierami w twarz i
    rezygnacje z karty. Zapewniam solenie że będzie Pan zadowolony z tej
    decyzji.

    No i jestem zadowolony i mam kartę Citi. Paranoja :)

    Sebastian