  • Data: 2010-03-16 21:24:12
    Temat: Re: KK Citi a PIN
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 01:05:46 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Nic z tych rzeczy. Bank nie ma prawa tak sobie po prostu przerzucic
    > ryzyka na sprzedawce, jesli wina lezy po jego stronie (a tak jest, jesli
    > fraud zostal dokonany skradziona lub podrobiona karta).

    Jeśli karta jest na podpis, to podpis nie będzie zgodny ze wzorem - więc
    koszty fraudu przejmie sprzedawca. Przy PINie sprzedawca nie ma możliwości
    zweryfikowania czy płaci właściciel karty czy złodziej - więc bank nie może
    na sklep przerzucić odpowiedzialności.

    > Bez zartow, ubezpieczyciel sam ustala warunki wspolpracy z takim
    > klientem, jak bank?

    No dobra, bardziej jest to starcie na równym poziomie - w przeciwieństwie do
    stosunku bank-sklep, gdzie bank mówi "bierz POSa na naszych warunkach albo
    spadaj".

    > RTF ustawa, ta okresla ze sam PIN to zdecydowanie za malo.

    Mnie nie obchodzi ustawa, mnie obchodzi to że zanim skończy się proces to
    będę goły i wesoły.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944