  • Data: 2010-03-17 15:23:58
    Temat: Re: KK Citi a PIN
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 17 Mar 2010 15:49:08 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > W jakim sensie? Typowo to jest niemozliwe (na tym etapie), bank twierdzi
    > ze nie ma dowodow na to, ze to nie byla karta oryginalna, i tyle.

    No wiesz, jeśli przewalacz posłuży się kartą w Rumunii, a klient jednak
    się nie ruszał z domu i ma na to dowody -- choćby w postaci wykonanych w
    tej okolicy czasowej innych transakcji -- to w zasadzie problem jest z
    głowy (i z tej przyczyny nie ufam różnym gadżetom w rodzaju "dodatkowa
    nalepka na telefon" -- bo można łatwiej zarzucić, że jednak się
    rozdwoiło).

    > Chyba ze rzeczywiscie uda sie obciazyc sprzedawce, ale nie dlatego, ze
    > podpis jest brzydki, tylko np. dlatego, ze nie uzyl chipa

    Mnie się wydaje, że jeśli ma być użyty czip to będzie i wola sprzedawcy
    nie ma nic do tego. Chyba że sobie jakoś inaczej zaprogramuje terminal.

    > Owszem, wtedy odpowiada sprzedawca (pomijajac wyjatki).

    Jeśli sprzedawca przyjmie płatność dokonaną przy pomocy wykradzionego
    (albo wygenerowanego) numeru karty? ZTCP raczej pośrednik-rozliczeniowiec.

    > Bardzo smieszne.

    To nie jest śmieszne, to jest prawdziwe.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl