eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak zapłacić eurami, by najmniej stracić? › Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
  • X-Received: by 2002:a0d:dbca:0:b0:30c:1cfd:82d with SMTP id
    d193-20020a0ddbca000000b0030c1cfd082dmr64742138ywe.216.1655126309014;
    Mon, 13 Jun 2022 06:18:29 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a0d:dbca:0:b0:30c:1cfd:82d with SMTP id
    d193-20020a0ddbca000000b0030c1cfd082dmr64742138ywe.216.1655126309014;
    Mon, 13 Jun 2022 06:18:29 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!1.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!usenet.blueworldhosting.com!feed1.usenet
    .blueworldhosting.com!peer02.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-med
    ia.com!news-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.go
    oglegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 13 Jun 2022 06:18:28 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <62a4dac0$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <t4klr2$rgf$1@gioia.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <t4n1ce$gl0$1@gioia.aioe.org>
    <0...@g...com>
    <t53fpr$m60$1@gioia.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <62869bfe$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <6287e487$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <628bd693$0$502$65785112@news.neostrada.pl>
    <629903eb$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <62991d7e$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <62a10f72$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <62a4dac0$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <2...@g...com>
    Subject: Re: Jak zapłacić eurami, by najmniej stracić?
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 13 Jun 2022 13:18:29 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 6664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:663607
    [ ukryj nagłówki ]

    sobota, 11 czerwca 2022 o 20:11:16 UTC+2 cef napisał(a):
    > W dniu 2022-06-08 o 23:06, cef pisze:
    > > W dniu 2022-06-08 o 21:46, Dawid Rutkowski pisze:
    > >>> Masz numery reklamacji i moje imię i nazwisko w tym skanie i na te
    > >>> numery się powołaj.
    > >>> Oni tam już sobie odnajdą temat.
    > >>> Nie pisz reklamacji, tylko się zgłoś tak jak proszą w tym piśmie -
    > >>> napisz, że prosili o kontakt, to się zgłaszasz, bo nie dostałeś 50zł i
    > >>> tyle - zobaczysz co Ci odpiszą..
    > >>
    > >> No i "ja wiedziałem że tak będzie" (Grzegorz Halama "Oklasky").
    > >>
    > >> Odpisali, że nagrody nie dadzą, bo nie, a jak sobie chcę, to mogę
    > >> pisać reklamację, bo jak napisałem "normalnie", to nie mogą z tego
    > >> zrobić reklamacji (a w innych bankach potrafili mi zrobić reklamację
    > >> ze zwykłego pytania, w którym sam bym się reklamacji nie doszukał ;)
    > >>
    > >> Ja oczywiście napiszę.
    > >> Ty też napisz, a przy tym dodaj o nie rżnięciu głupa, bo przecież
    > >> podawałeś im mój kod polecający, więc niech czytają, co się do nich
    > >> pisze, a nie agencję kelnerską nam tu będą robić ;>
    > >
    > > OK, coś tam naskrobię - raczej pytanie jak wygląda sprawa wypłaty dla
    > > Ciebie.
    > > Technicznie sprawę utrudnia im fakt, że saldo złotówkowe mam teraz rzędu
    > > kilku złotych
    > > (ale dużo euro) i nie mogą ot tak zdjąć tych 50zł co przelali :-)
    > > Ale to jutro, bo dziś mało przytomny jestem
    > Skoro w tym piśmie było, że żeby udzielić mnie merytorycznej
    > odpowiedzi (o wypłacie dla osoby polecającej) proszą o zgłoszenie się
    > osoby polecającej, to teraz poprosiłem o merytoryczną odpowiedź, bo
    > wiem, że ta osoba się zgłosiła.
    > Ciekawe co dalej :-)

    alior szybko reklamacje załatwia.
    A że ogólnie z bankami nie należy dyskutować w innym trybie niż reklamacje, to sami
    na siebie bicz kręcą ;>

    W każdym razie póki co dali 50zł "w ramach zachowania pozytywnych relacji" - można i
    tak.

    A kto wie, czy nie będzie jeszcze z tego kolejnych 50zł - odpowiadająca się wygadała,
    że w zeszłym roku jednak mój kod był użyty 2 razy - a dostałem tylko jedną nagrodę.
    No chyba że znajoma nie spełniła warunków promocji - co do tego, że karty używała,
    to jestem prawie (na tyle, na ile można być z drugiej ręki) pewien, ale jeszcze może
    się okazać, że to była niedźwiedzia przysługa i spełnił się czarny scenariusz - czyli
    przelała złotówki ale nie wymieniła ich na euro - a potem płaciła w euro na wyjeździe
    w Finlandii z 15% prowizją, zamiast np. "tylko" 6% w skarbonce...

    Z innych technikaliów aliorowcy nie znają logiki matematycznej oraz skrótów.
    Napisałem, że chcę "odpowiedź w ST lub ew. mailem", no to odpisali, że mailem
    nie wysyłają, więc wysłali listem, a w ST to tak przy okazji zamieścili.
    I jeszcze fragment regulaminu mi cytują, że na reklamacje mogą
    odpowiadać listem, w bankowości internetowej albo SMSem (no ciekawe, jak prześlą
    takie pismo SMSem, kurtałka, aż kusi, żeby jakąś reklamację wymyślić i kazać
    SMSem odpowiedzieć ;)
    Bardzo to miłe, że można SMSem, a nie można mailem.
    Cóż, ciekawe, jaki ten list będzie, mam nadzieję, że na potwierdzenie odbioru
    poskąpią, już mi wystarczy podatek od nieruchomości (dobrze, że z tym pomyśleli
    i teraz wysyłali - po sezonie grypowym, ale przed urlopowym), zwykły polecony wpadnie
    do skrzynki.

    Tym razem też pewnie coś odwalą, bo napisałem, że odpowiedź chcę "w ST z
    powiadomieniem SMS" (bo teraz
    też przyszedł SMS, że wysłali list, oraz że odpowiedź jest też w ST - w jakimś
    mitycznym
    "panelu Dokumenty" - nigdy nie widziałem).

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1