  • Data: 2023-03-20 11:01:11
    Temat: Re: Google Pay inny nr karty na potwierdzeniu
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 20 marca 2023 o 00:31:13 UTC+1 Michał Jankowski napisał(a):
> [...]
    upierał, że te z google pay też widać, może tylko "własnobankowe" HCE.
    > Nie rozumiem. Ten numer karty, którym posługuje się w transakcjach
    > google, to kto wydaje? Przecież nie zamawiałem żadnej "karty wirtualnej"
    > banku.

    Hmm, to co mam odpowiedzieć, że jednak zamawiałeś, tylko nie zauważyłeś?
    Jak masz inną jeszcze niedodaną to sobie dokładnie prześledź proces i to, na co
    wyrażasz zgody.
    gógiel jest tu tylko pośrednikiem, na pewno to nie gógiel "wydaje ci kartę".

    Widać to choćby w różnicach w dwóch sposobach dodawania kart do GP.
    Gdy dodajesz bezpośrednio w apce GP, musisz podać numer, datę ważności i CVC2/CVV2.
    Ew. tylko CVV2/CVC2 jeśli masz tą kartę już "przypisaną do konta google" (a jest
    to co innego niż dodanie do google pay - a na pewno co innego niż dodanie
    do GP z możliwością płacenia zbliżeniowego).
    Jest to oczywiście metoda autoryzacji, czy masz tą kartę (niekoniecznie, że jest
    Twoja ;)

    Ale gdy dodajesz via apka banku, nic już nie musisz wpisywać, nawet CVC2/CVV2,
    bo jesteś już zautoryzowany przez apkę banku. Ma to swoje zalety.