  • Data: 2023-03-21 12:41:43
    Temat: Re: Google Pay inny nr karty na potwierdzeniu
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 21 Mar 2023 03:30:23 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    fraud kartowy - i to podobno jeszcze przez GP.

    > Brytyjska spólka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością.
    > Takie rzeczy tylko we Wrocławiu.

    Tak ogolnie, to chyba powinien byc "sprzedawca" wymieniony.
    No ale w googlu moze nie musi.

    Dla sprzedazy w Europie, a teraz i UK, nie mają jakis lokalnych
    spółek?

    Cos sie chyba zmienia
    https://taxfoundation.org/2022-sales-taxes/

    https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html