  • Data: 2023-03-21 12:48:18
    Temat: Re: Google Pay inny nr karty na potwierdzeniu
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ;>

    > Może warto kolejny raz spróbować posłuchać - pewne rzeczy przychodzą z wiekiem.

    Moja percepcja muzyki przez lata się sporo zmieniła, ale Zappa ani
    trochę się nie znudził
    Polecam spróbować. Niestety można się przypadkowo naciąć na coś bardzo
    niestrawnego i się zrazić. Ale generalnie albo się złapie bakcyla albo
    nie. Więcej nie ma co pisać, bo - cytując tegoż pana - pisanie na temat
    muzyki jest jak tańczenie na temat architektury.

    Szwejka

    > ,,Jak tam było, tak tam było, zawsze jakoś było. Jeszcze nigdy tak nie było, żeby
    jakoś nie było."
    > Ale z ową sankcją pragmatyczną należy uważać, można trafić i na szubienicę, nawet
    jak się nie jest węglarzem...

    Ten cytat ze Szwejka jest od pewnego czasu moim motto he he
    Jak muzyka nie przypadnie do gustu, to polecam przeczytać autobiografię
    Zappy. Jest to raczej zbiór przemyśleń na różne sprawy - a to był łebski
    facet.
    Każdy znajdzie tam coś ciekawego w kwestii obyczajowo-społecznej, epoki
    hipisów(z filmów można mieć mocno skrzywione wyobrażenie tego czasu),
    polityki, showbiznesu i muzyki w różnych aspektach. Ciekawa lektura.