  • Data: 2023-03-20 12:20:26
    Temat: Re: Google Pay inny nr karty na potwierdzeniu
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > gógiel nic nie wie o "zappaistach", jedynie o zapatystach.

    Nic dziwnego - to moje prywatne określenie na miłośników muzyki tego
    pana. Można lubić Pink FLoyd, czy być fanem Slayera hehe, ale w
    przypadku Zappy, który w muzyce stanowi osobna kategorię potrzebne jest
    inne pojęcie. W każdym razie, ja jestem zappaistą.

    > Zaś cytat z Zappy dlatego, że akurat nie pamiętałem niczego odpowiedniego ze
    Szwejka

    Ze Szwejka to tylko kojarzę "jeszcze nigdy nie było, żeby jakoś nie
    było" - czy jakoś podobnie.