  • Data: 2023-05-15 13:14:40
    Temat: Re: Czy ktoś ćwiczył chargeback zapłaty przez Curve?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, May 15, 2023 at 12:28:26 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    nie będzie to chargeback przez Citka (ostatecznie zapłata była z karty Citi).

    (dodatkowo płatną, bo kurier, podczas gdy normalnie nie byłoby opłaty za dostawę).
    Zrobiłem tak, bo w ofercie podano "Najszybsza dostawa: w sobotę13.05.2023" a na
    infolinii facet powiedział, że dostawa na sobotę tylko gdy kurierem. Rzeczywiście, w
    potwierdzeniu przyjęcia zamówienia jest pozycja "Dostawa w sobotę" z kwotą opłaty.

    i radzi dzwonić w poniedziałek, sugerując, że może w poniedziałek wyślą (nic nie mówi
    o dostawie w poniedziałek)
    dostawą na wtorek za darmo, oczywiście.

    chcargebacku w Citi też nie pogardzę :-)
    > Hmm, a curviszcze z citkiem nie generuje dodatkowych opłat?
    >
    > Co do chargeback - zamierzasz odebrać towar, ale zcancelować zapłatę?

    Nie, nie odbiorę paczki, bo mnie kurier nie zastanie - nie ma mnie pod adresem z
    zamówienia.

    Po prostu za każdy przypadek chargebacku merchant jest obciążany opłatą, nie?

    > jeśli towar nie jest szybkopsujący to jak dostarczą później - a nie było np. opcji
    "w sobotę albo wcale" - to podstaw
    > do reklamacji mieć nie będziesz.

    Pod warunkiem, że odebrałbym towar. Ale wyjechałem i nie mogłem odebrać - i po to
    opłaciłem usługę "dostawa w sobotę".
    To nie są dwa odrębne "towary" - dostawa jest istotną częścią zamówienia.

    witrak()