  • Data: 2020-06-27 22:14:51
    Temat: Re: Curve zawieszone
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 27 czerwca 2020 21:33:10 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:
> [...]
    Solutions i przy dzisiejszej próbie cyklicznej płatności usunęło mi kartę, wiec
    trochę inaczej niż przy braku środków. Prawdopodobnie wszystkie karty wydane przez
    WCS zostały zastrzeżone.

    > Co za różnica? Te karty są już bezwartościowe.

    A może nie są zastrzeżone?
    Tylko np. nieczynne?
    Np. w polskich bankach jest możliwość tymczasowej blokady karty (oczywiście wyjdzie
    tylko przy transakcjach on-line).
    O, właśnie dostałem push od curve o "get your card working again".
    I sami piszą "temporarily suspended" i że nie będą potrzebne nowe karty.
    Cóż, zobaczymy jak im to wyjdzie.
    Ale tak czy siak jak komuś przecięto kartę, a nawet nie przecięto, ale nie mógł
    zapłacić, to już raczej do curve nie wróci.