eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChyba liczą na lenistwo. › Re: Chyba liczą na lenistwo.
  • X-Received: by 2002:a05:6870:e998:b0:196:4b9:369 with SMTP id
    r24-20020a056870e99800b0019604b90369mr1581586oao.5.1683540121479; Mon, 08
    May 2023 03:02:01 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a05:6870:e998:b0:196:4b9:369 with SMTP id
    r24-20020a056870e99800b0019604b90369mr1581586oao.5.1683540121479; Mon, 08
    May 2023 03:02:01 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!weretis.net!feeder8.news.weretis.ne
    t!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!npeer.as286.net!npeer-ng0.as286.
    net!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwin
    ds-media.com!peer03.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    ws-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegroup
    s.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 8 May 2023 03:02:01 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <u3afoc$dbn$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=84.10.46.130;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.130
    References: <u3afoc$dbn$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Chyba liczą na lenistwo.
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Mon, 08 May 2023 10:02:01 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 3297
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:667661
    [ ukryj nagłówki ]

    poniedziałek, 8 maja 2023 o 11:36:00 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
    > Mamy z żoną (pozostałość po KH w BZWBK) konto Aktywni 50+.
    > W TOiP Santandera nadal istnieje i wypłaty (ze wszystkich bankomatów) są
    > za 0.
    > Aby nie testować 'wszystkich' skorzystaliśmy z ich bankomatu.
    > Od 2 wypłat naliczyli po 5zł od każdej.
    > Zdziwiłem się, że składając reklamację nie można napisać ani słowa -
    > jedynie trzeba wybrać z menu "Karta miała być darmowa."
    > Kasa wróciła.
    >
    > Wygląda mi na to, że całość opiera się na jakimś oszacowaniu jaki %
    > klientów to zauważy i jakiemu będzie się chciało składać reklamacje.

    Można być klientem "nie w krawacie" i domagać się wyjaśnień, dlaczego w ogóle
    musiałeś sobie tym zawracać d4 - i właściwie można użyć dokładnie tych słów ;>

    Niezależnie od tego, że oddali - bo należy się jeszcze zadośćuczynienie.
    Przypomniałeś mi, że mam im napisać, że mają pogromić pocztę za udawanie banku
    (choć wiem, że nic z tego nie wyjdzie - kiedyś się domagałem, żeby wydębili od poczty
    zeznanie na temat tego, gdzie podziała się przesyłka rejestrowana z kartą dla żony -
    po
    2 miesiącach odpisali, że poczta im nie chce tego wyjaśnić - no i co im zrobisz?)

    Co do sposobu składania reklamacji to akurat trafiłeś na ścieżkę, gdzie nie ma
    miejsca na wyjaśnienia ;>
    Choć muszę przyznać, że danie opcji "karta _miała_być_ bezpłatna" jest całkiem
    słodkie ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1