  • Data: 2023-05-08 16:59:23
    Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 May 2023 16:32:30 +0200, _Master_ wrote:

    > A poplecznicy banksterki zarzucają mi że jestem oszołomem i że zbyt
    > ostro traktuję zachowania banków.
    > Może jestem nienormalny ale jak mi ktoś pluje w twarz to piorę go po
    > mordzie.

    Oj tam, oj tam - 5 zl.
    Nie, żeby to usprawiedliwiało, ale od razu po mordzie?

    A z tymi frankami sprawa nie jest taka prosta, i za niewielkie spready
    bank ma tracic setki tysięcy?

    > Bank napluł na Piotra usiłując wyłudzić od niego pieniądze.

    A nie wiadomo, bo moze cennik zmienił rok temu ...

    > I co? Nic więcej? Zostawić bo wszyscy tak robią?

    > Przecież to literalnie była próba oszustwa a na to jest paragraf.

    Błąd programisty :-)

    UOKiK jest wlasciwy do takich rzeczy - dostaną symboliczne 100 tys
    kary, to sie nauczą szanowac klienta.

    J.