  • Data: 2023-05-08 18:45:41
    Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-08 o 16:59, J.F pisze:

    > A nie wiadomo, bo moze cennik zmienił rok temu ...

    Że wszystkie bankomaty darmowe było od początku (2011).
    Jest (zawsze była) opłata (chyba się nazywa, że za kartę) która jest 1zł
    jeśli się wpłaci 1k i wykona 5 operacji kartą w miesiącu (i chyba 7zł
    jak się nie spełni warunków) i 50gr za każdy przelew (internetowy).
    Ale od czasu jak KH się skończył (2021) nie śledzę co się dzieje na
    koncie i jak ostatnio zajrzałem to tych opłat 1zł nie zauważyłem.
    Aktualny cennik obowiązuje od 1 lipca 2022, i to nasze konto jest wśród
    Usług wycofanych z oferty, ale nadal jest w TOiP.
    Następny cennik będzie od 1 lipca 2023, ale jeszcze tydzień temu chyba
    nie było go na stronie a teraz już jest, ale nie zaglądałem.

    > Błąd programisty :-)

    Oni chyba wchłaniając BZWBK nie do końca wdrożyli tamte konta do swojego
    systemu.
    P.G.