  • 1. Data: 2023-05-08 11:35:58
    Temat: Chyba liczą na lenistwo.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Mamy z żoną (pozostałość po KH w BZWBK) konto Aktywni 50+.
    W TOiP Santandera nadal istnieje i wypłaty (ze wszystkich bankomatów) są
    za 0.
    Aby nie testować 'wszystkich' skorzystaliśmy z ich bankomatu.
    Od 2 wypłat naliczyli po 5zł od każdej.
    Zdziwiłem się, że składając reklamację nie można napisać ani słowa -
    jedynie trzeba wybrać z menu "Karta miała być darmowa."
    Kasa wróciła.

    Wygląda mi na to, że całość opiera się na jakimś oszacowaniu jaki %
    klientów to zauważy i jakiemu będzie się chciało składać reklamacje.

    Trzeba coraz bardziej uważać.
    P.G.

  • 2. Data: 2023-05-08 11:56:19
    Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 May 2023 11:35:58 +0200, Piotr Gałka wrote:
> [...]
    >
    > Wygląda mi na to, że całość opiera się na jakimś oszacowaniu jaki %
    > klientów to zauważy i jakiemu będzie się chciało składać reklamacje.

    troche watpie.
    Chyba, ze komputer z automatu uznaje taką reklamację.
    Inaczej za duzo kosztuje :-)

    Mozliwe, ze to skutek mnogosci cenników, albo przenosin z KH (?).

    > Trzeba coraz bardziej uważać.

    Z banksterami zawsze :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-05-08 12:02:01
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 8 maja 2023 o 11:36:00 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
> [...]
    >
    > Wygląda mi na to, że całość opiera się na jakimś oszacowaniu jaki %
    > klientów to zauważy i jakiemu będzie się chciało składać reklamacje.

    Można być klientem "nie w krawacie" i domagać się wyjaśnień, dlaczego w ogóle
    musiałeś sobie tym zawracać d4 - i właściwie można użyć dokładnie tych słów ;>

    Niezależnie od tego, że oddali - bo należy się jeszcze zadośćuczynienie.
    Przypomniałeś mi, że mam im napisać, że mają pogromić pocztę za udawanie banku
    (choć wiem, że nic z tego nie wyjdzie - kiedyś się domagałem, żeby wydębili od poczty
    zeznanie na temat tego, gdzie podziała się przesyłka rejestrowana z kartą dla żony -
    po
    2 miesiącach odpisali, że poczta im nie chce tego wyjaśnić - no i co im zrobisz?)

    Co do sposobu składania reklamacji to akurat trafiłeś na ścieżkę, gdzie nie ma
    miejsca na wyjaśnienia ;>
    Choć muszę przyznać, że danie opcji "karta _miała_być_ bezpłatna" jest całkiem
    słodkie ;>

  • 4. Data: 2023-05-08 16:32:30
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-08 o 11:56, J.F pisze:

    > Z banksterami zawsze :-)

    A poplecznicy banksterki zarzucają mi że jestem oszołomem i że zbyt
    ostro traktuję zachowania banków.

    Może jestem nienormalny ale jak mi ktoś pluje w twarz to piorę go po
    mordzie.

    Bank napluł na Piotra usiłując wyłudzić od niego pieniądze.

    I co? Nic więcej? Zostawić bo wszyscy tak robią?

    Przecież to literalnie była próba oszustwa a na to jest paragraf.

  • 5. Data: 2023-05-08 16:59:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 May 2023 16:32:30 +0200, _Master_ wrote:

    > A poplecznicy banksterki zarzucają mi że jestem oszołomem i że zbyt
    > ostro traktuję zachowania banków.
    > Może jestem nienormalny ale jak mi ktoś pluje w twarz to piorę go po
    > mordzie.

    Oj tam, oj tam - 5 zl.
    Nie, żeby to usprawiedliwiało, ale od razu po mordzie?

    A z tymi frankami sprawa nie jest taka prosta, i za niewielkie spready
    bank ma tracic setki tysięcy?

    > Bank napluł na Piotra usiłując wyłudzić od niego pieniądze.

    A nie wiadomo, bo moze cennik zmienił rok temu ...

    > I co? Nic więcej? Zostawić bo wszyscy tak robią?

    > Przecież to literalnie była próba oszustwa a na to jest paragraf.

    Błąd programisty :-)

    UOKiK jest wlasciwy do takich rzeczy - dostaną symboliczne 100 tys
    kary, to sie nauczą szanowac klienta.

    J.

  • 6. Data: 2023-05-08 18:45:41
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2023-05-08 o 16:59, J.F pisze:

    > A nie wiadomo, bo moze cennik zmienił rok temu ...

    Że wszystkie bankomaty darmowe było od początku (2011).
    Jest (zawsze była) opłata (chyba się nazywa, że za kartę) która jest 1zł
    jeśli się wpłaci 1k i wykona 5 operacji kartą w miesiącu (i chyba 7zł
    jak się nie spełni warunków) i 50gr za każdy przelew (internetowy).
    Ale od czasu jak KH się skończył (2021) nie śledzę co się dzieje na
    koncie i jak ostatnio zajrzałem to tych opłat 1zł nie zauważyłem.
    Aktualny cennik obowiązuje od 1 lipca 2022, i to nasze konto jest wśród
    Usług wycofanych z oferty, ale nadal jest w TOiP.
    Następny cennik będzie od 1 lipca 2023, ale jeszcze tydzień temu chyba
    nie było go na stronie a teraz już jest, ale nie zaglądałem.

    > Błąd programisty :-)

    Oni chyba wchłaniając BZWBK nie do końca wdrożyli tamte konta do swojego
    systemu.
    P.G.

  • 7. Data: 2023-05-08 20:42:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-05-08 o 16:59, J.F pisze:

    > Oj tam, oj tam - 5 zl.

    To aż 5 złotych i to z premedytacją. (tak wiem... bank będzie mataczyć
    że się komputer pomylił) blelelelele

    > Nie, żeby to usprawiedliwiało, ale od razu po mordzie?

    środek artystyczny ;-)

    > A z tymi frankami sprawa nie jest taka prosta, i za niewielkie spready
    > bank ma tracic setki tysięcy?

    Dlaczego NIE?

    > A nie wiadomo, bo moze cennik zmienił rok temu ...

    Za długo żyję na tym świecie żeby nabierać się na takie tłumaczenia.
    System się myli zawsze na korzyść banku a drobne wyjątki tylko
    potwierdzają regułę.

    > Błąd programisty :-)

    Niech zatrudnią AI to nie będzie takich błędów. Bo sami napisać prostego
    softu nie potrafią

    PS. (od roku w aplikacji millenium na androidzie apka się wiesza po
    płatności blikiem.) Noe kurwa za trudne do ogarnięcia.

    > UOKiK jest wlasciwy do takich rzeczy - dostaną symboliczne 100 tys
    > kary, to sie nauczą szanowac klienta.

    Jeabać uokiki i innne nadzory.

    Bank ma upadać jak każda firma. Wtedy nie będą klientom pluć w twarz ;-)

  • 8. Data: 2023-05-09 09:38:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 8 maja 2023 o 20:42:52 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > To aż 5 złotych i to z premedytacją. (tak wiem... bank będzie mataczyć
    > że się komputer pomylił) blelelelele

    Szkoda że nie możesz założyć sobie tego aktywni50+

    > PS. (od roku w aplikacji millenium na androidzie apka się wiesza po
    > płatności blikiem.) Noe kurwa za trudne do ogarnięcia.

    Na pewmo powiadomiłeś o tym bank.
    I na pewno zajmują się pilnie jednym niedziałającym telefonem, a nie, no bo przecież
    na pewno wszystkim ich klientom apka się zawiesza przy bliku, ale oni mają aniekską
    cierpliwość.

    > Jeabać uokiki i innne nadzory.
    >
    > Bank ma upadać jak każda firma. Wtedy nie będą klientom pluć w twarz ;-)

    Debila to aż żal słuchać.
    Wbij sobie w końcu w łeb, że upadek firmy - w tym banku - jest przede wszystkim ze
    szkodą dla jego wierzycieli, czyli klientów, którzy wpłacili tam pieniądze.
    A dłużnikom, którym jesteś, nic nie pomoże - spłacać trzeba nadal.

  • 9. Data: 2023-05-09 15:01:10
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 May 2023 00:38:17 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

> [...]
    przecież na pewno wszystkim ich klientom apka się zawiesza przy bliku, ale oni mają

    A maja jakis kanał do zgłaszania błedów apki?
    Bo może nie chcą wiedziec co się klientowi wiesza :-)

    > Debila to aż żal słuchać.
    > Wbij sobie w końcu w łeb, że upadek firmy - w tym banku - jest przede wszystkim ze
    szkodą dla jego wierzycieli, czyli klientów, którzy wpłacili tam pieniądze.

    Tak jest. A w dodatku wczesniej padnie ten bank, ktory uczciwie nie
    pobiera opłat :-)

    No chyba, że sie klienci wk*, i odejdą z takiego banku..

    > A dłużnikom, którym jesteś, nic nie pomoże - spłacać trzeba nadal

    No - syndyk musi miec czas na sciganie dłużnikow i pieniądze na opłaty
    sądowe.
    Ale moze dłuznika sprzedać Krukowi :-)

    J.

  • 10. Data: 2023-05-09 16:47:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    I przedstawił się poplecznik banksterki.

    Tacy zawsze czepiają się personalnie a merytorykę "zmataczają" ku
    "niepamięci"

    Znamy to ;-)