eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiChyba liczą na lenistwo. › Re: Chyba liczą na lenistwo.
  • Data: 2023-05-08 12:02:01
    Temat: Re: Chyba liczą na lenistwo.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    poniedziałek, 8 maja 2023 o 11:36:00 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
    > Mamy z żoną (pozostałość po KH w BZWBK) konto Aktywni 50+.
    > W TOiP Santandera nadal istnieje i wypłaty (ze wszystkich bankomatów) są
    > za 0.
    > Aby nie testować 'wszystkich' skorzystaliśmy z ich bankomatu.
    > Od 2 wypłat naliczyli po 5zł od każdej.
    > Zdziwiłem się, że składając reklamację nie można napisać ani słowa -
    > jedynie trzeba wybrać z menu "Karta miała być darmowa."
    > Kasa wróciła.
    >
    > Wygląda mi na to, że całość opiera się na jakimś oszacowaniu jaki %
    > klientów to zauważy i jakiemu będzie się chciało składać reklamacje.

    Można być klientem "nie w krawacie" i domagać się wyjaśnień, dlaczego w ogóle
    musiałeś sobie tym zawracać d4 - i właściwie można użyć dokładnie tych słów ;>

    Niezależnie od tego, że oddali - bo należy się jeszcze zadośćuczynienie.
    Przypomniałeś mi, że mam im napisać, że mają pogromić pocztę za udawanie banku
    (choć wiem, że nic z tego nie wyjdzie - kiedyś się domagałem, żeby wydębili od poczty
    zeznanie na temat tego, gdzie podziała się przesyłka rejestrowana z kartą dla żony -
    po
    2 miesiącach odpisali, że poczta im nie chce tego wyjaśnić - no i co im zrobisz?)

    Co do sposobu składania reklamacji to akurat trafiłeś na ścieżkę, gdzie nie ma
    miejsca na wyjaśnienia ;>
    Choć muszę przyznać, że danie opcji "karta _miała_być_ bezpłatna" jest całkiem
    słodkie ;>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1