-
Długi e-commerce wzrosły o 50%. Pomoże Boże Narodzenie?
... sklepu internetowego, konsumenci podkreślają znaczenie nie tylko atrakcyjnej ceny, ale także szybkiej i taniej dostawy oraz pozytywnych doświadczeń z danym sklepem – podaje e-Commerce Polska. Promuje to większych graczy, którzy mają odpowiednie doświadczenie w obsłudze klienta. A ci oczekują od zakupów online wygody. Na przykład ponad połowa ...
-
Który bank e-commerce lubi najbardziej?
... e-commerce? Z analizy przeprowadzonej przez Blue Media wynika, że co trzeci polski sklep internetowy zdecydował ... proc.), Idea Bank (4,8 proc.), Pekao (4 proc.), Bank Millenium (3,6 proc.), Raiffeisen Bank (2,6 proc.) i Deutsche Bank Polska (2,6 proc.). Okazuje się również, że żaden z analizowanych e-sklepów nie zadeklarował posiadania rachunku w ...
-
Polski e-commerce nie boi się oszustw finansowych
... nim. Dlaczego? Jest to w głównej mierze rezultat dość specyficznej struktury polskiego rynku e-commerce, który jest dość rozdrobniony, a jednocześnie występuje na nim tylko ... - wyjaśnia Marcin Bizoń, Associate Partner w Dziale Zarządzania Ryzykiem Nadużyć, EY Polska. Z raportu EY i Nathone wynika również, że świadomość występowania i powagi problemu ...
-
Zadłużenie Polaków: winne e-commerce i nowoczesne płatności
... kupić nie tylko więcej, ale i drożej. Dane pochodzące z opracowanego przez Intrum Europejskiego Raportu Płatności Konsumenckich 2018 - Polska dowodzą również, że nowoczesne metody płatności i całodobowa dostępność e-commerce to wprawdzie niewątpliwa wygoda, ale również coś, co niemal „wymusza” na nas zbędne zakupy, nierzadko również ...
-
Płatności BLIK wyprzedziły karty. To już 60 proc. wartości polskiego e-commerce
... w drugim kwartale 2019 roku. Szacujemy, że dziś udział płatności BLIK w wartości rynku e-commerce w Polsce może sięgać już nawet 60 proc. i stale rośnie. Bez wątpienia jest to najszybszy ... użytkowników. Udziałowcami spółki PSP są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard. Z BLIKA mogą ...
-
Sklepy internetowe na niechlubnym podium
... z czego zaledwie 2,3 tys. powstało przed 2011 rokiem. Polska branża e-commerce rozrasta się w dynamicznym tempie. Ostatnie pół ... e-commerce są często niższe ceny, bezpieczeństwo zawieranych transakcji, dogodne warunki zwrotu nie tylko samego towaru, lecz także pieniędzy, czy bezpłatna dostawa zamówienia. Z badania przeprowadzonego przez Bisnode Polska ...
-
BLIK: 424 mln transakcji o wartości 57 mld zł w 2020 roku
... . wszystkich transakcji BLIKIEM. Warto odnotować, że do roku 2019 bankomaty były drugim, po e-commerce, miejscem, gdzie najchętniej używano BLIKA. W czwartym kwartale Polacy wykonywali średnio 1,5 ... . Udziałowcami spółki PSP są: Alior Bank, Bank Millennium, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski oraz Mastercard. Z BLIKA mogą ...
-
Płatności mobilne wspierają handel
... mobilnych jest stymulowany głównie poprzez rosnące zapotrzebowanie klientów oraz rozwój e-commerce. Jak pokazuje raport Deloitte i Allegro tylko niewielka grupa usługodawców na ... się to w przypadku kart - mówi Wojciech Czajkowski, dyrektor zarządzający PayU Polska. W Polsce obecnie powstają również liczne mobilne aplikacje płatnicze oferowane ...
-
Gotówka w odwrocie?
... się obecnie pierwszym, najczęstszym wyborem klienta (por. badanie „e-Commerce w Polsce 2014” zrealizowane przez Gemius dla e-Commerce Polska). Które branże dominują? Moda na systemy płatności online to bezpośrednie następstwo coraz większej popularności e-commerce. Sklepy internetowe stały się naturalnym środowiskiem polskich konsumentów, dając ...
-
E-sklepy w sieci zadłużenia
... wzrosnąć aż o 1/3. Jak dowodzi najnowsze opracowanie „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”, e-sklepy odwiedza z zamiarem kupna już co drugi Polak. ... zrekompensować w żaden sposób. Pamiętajmy, że na rynku funkcjonują „Dobre Zasady e-commerce”, określające kryteria wiarygodności sklepów internetowych. M.in. powinny one udostępniać ...
-
Boom na debiuty giełdowe odczuje także GPW?
... Polska. Optymizm co do perspektyw giełdy budzą pojawiający się kolejni inwestorzy finansowi, zmienia się też struktura branżowa giełdy. Kiedyś na GPW królowała branża surowcowa, potem banki, teraz powoli na czoło wysuwa się branża technologiczna, obejmująca e-commerce ...
-
mTransfer ma następcę
... aukcyjnej mają dołączyć sklepy internetowe. Ostatnie badania (por. raport „E-commerce w Polsce 2014” Gemius dla e-Commerce Polska) wskazują, że już połowa polskich użytkowników internetu dokonuje zakupów w sieci. Nic zatem dziwnego, że roczna wartość rodzimego rynku e-Commerce szacowana jest na około 30 miliardów złotych. Co więcej ...
-
Jak pandemia zmienia bankowość i zwyczaje finansowe Polaków?
... e-commerce wzrosła na przestrzeni roku o niemal 103%, a przelewów na telefon o 135%. Nadwyżki na lokatach lub w nieruchomościach Jak wynika jednak z badania Santander Bank Polska ...
-
Karty kredytowe, czyli mniej i więcej
... . W IV kwartale 2014 roku Polacy wykonali bowiem w sieci kartami zaledwie 2,9 mln transakcji o wartości 580 mln zł. Według raportu „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” 48% internautów deklaruje, że robi zakupy online. Przydatne linki: Karty kredytowe Patrząc na strukturę grupy użytkowników e-zakupów, największy odsetek ...
-
Boże Narodzenie 2015 będzie kosztować 1 282 zł
... ofert cieszą się również media społecznościowe (53 proc.). Według polskich konsumentów, e-commerce zapewnia największy dostęp do opinii innych kupujących na temat poszczególnych ... (31 proc.) oraz hiper- i supermarkety (27 proc.). Badanie Deloitte pokazało, że Polska jest nadal jedynym krajem, w którym konsumenci przed świętami zamierzają robić ...
-
Zatory płatnicze - uboczny skutek pandemii
... płatnicze Zdaniem ekspertów DNB Bank Polska obecnie największym ryzykiem zatorów płatniczych obarczona jest branża detaliczna. Na przykład firmy odzieżowe, które swoje produkty sprzedają w 75 proc. poprzez sklepy w centrach handlowych, zostały zmuszone do całkowitego przeniesienia swojej działalności do e-commerce. Niestety w dalszym ciągu ponoszą ...
-
Kantory internetowe niepopularne
... internetowej wymiany walut, trudno zadać kłam temu stwierdzeniu. Z badania przeprowadzonego przez TNS Polska na zlecenie Currency One SA, operatora serwisów Internetowykantor.pl i Walutomat, ... przyzwyczajenie – co 4 badany. – To ciekawe, że mimo ogromnego rozwoju branży e-commerce w Polsce, wciąż tak duża grupa Polaków w wybranych obszarach handlu ...
-
Płatności mobilne: najnowsze trendy
... gotówki na płatności mobilne. Andrzej Olękiewicz, Strategic Account Director w TNS Polska: W przypadku płatności mobilnych jesteśmy na wczesnym etapie rozwoju trendu widocznego wcześniej w ... już porównują ceny albo korzystają ze sklepów internetowych. Szybki rozwój e-commerce w sklepach FMCG w najbliższych latach sprawi że po prostu wygodniej będzie ...
-
Nowoczesne płatności online zyskują na znaczeniu
... w sieci, ale też rozwiązanie, którego oczekuje coraz więcej konsumentów. Klienci potrzebują prostych i szybkich rozwiązań - wynika z raportu przygotowanego przez Gemiusa oraz e-Commerce Polska. W badaniu udział wzięło 1,5 tys. internautów. Wyniki pokazują, że rośnie zainteresowanie Polaków nowoczesnymi formami płatności za zakupy w sieci. Mimo że ...
-
Zakupy online: płatności kartą mało popularne
... państw członkowskich Unii Europejskiej, Polska jest krajem, w którym karty płatnicze cieszą się stosunkowo niewielką popularnością jako narzędzie płatności za zakupy w Internecie. Przyczyn ... się procesowaniem kart płatniczych w sieci, przedsiębiorstw działających na rynku SMS Premium i płatności mobilnych oraz innych specjalistów z obszaru e-commerce ...
-
Dziś Cyber Monday. Poszukaj wyprzedaży
... wyjątkowy poniedziałek to święto obniżek w e-commerce i jednocześnie okazja dla poszukiwaczy cenowych hitów. To, co na co dzień jest ... spadek wartości dolara czy bardzo dobra kondycja gospodarki strefy euro, jak i wewnętrzne. Polska gospodarka w każdym z dotychczasowych kwartałów 2017 r. rozwijała się w tempie powyżej 4 proc. w skali roku. W ...
-
Finansowanie dłużne nieruchomości - co nas czeka w 2021 roku?
... logistyczne, ponieważ zapotrzebowanie na powierzchnie magazynowe wzrosło dzięki przyśpieszonemu rozwojowi e-commerce. Najtrudniej było pozyskać finansowanie na hotele i centra handlowe. Jak ... magazynowy będzie się dalej rozwijał. Sprzyja temu trend nearshoringu, w który Polska świetnie się wpisuje dzięki centralnemu położeniu na mapie Europy, a ...
-
Polacy mistrzami "Kup teraz zapłać później"
... z opcji Kup teraz zapłać później korzysta już 57 proc. konsumentów z Europy, a Polska osiąga wyniki znacznie powyżej tej średniej. Z tego tekstu dowiesz się m. ... integracji rozwiązań Kup teraz zapłać później w sklepach on-line i na największych platformach e-commerce, a w związku z tym łatwości i dostępności tego rozwiązania na naszym rynku. Polacy ...
-
Jak Polacy płacą za zakupy online?
... e-commerce 2016”, jego wartość w bieżącym roku ma zwiększyć się o 15 proc. i osiągnąć 36 mld zł . Już teraz, jak wynika z badania „Wizerunek polskiego sektora bankowego”, przeprowadzonego przez TNS Polska ...
-
Czy warto inwestować w akcje Allegro, Amazon i Aliexpress?
... .) oraz meble i sprzęt elektroniczny (18,9 proc.). Statystyki pokazują, że nasz rynek e-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się rynków w Europie, ale cały czas pozostaje ... że nasz rynek e-commerce będzie rósł w najbliższych latach w tempie dwucyfrowym. Wskaźnik transformacji cyfrowej eToro z 2020 roku pokazał, że Polska jest krajem, gdzie ...
-
ING Bank Śląski wdraża portfel elektroniczny V.me by Visa
... , dopasowanych do potrzeb klientów. Mamy nadzieję, że usługa przyczyni się do wzrostu transakcji e-commerce i będzie się cieszyć popularnością wśród naszych klientów” – powiedziała Małgorzata Kołakowska, prezes zarządu ING Banku Śląskiego. Polska znajduje się w gronie czterech krajów europejskich, w których portfel elektroniczny V.me by Visa ...
-
Niedziele bez handlu powiększają oszczędności Polaków?
... do nowych okoliczności postępuje szybko. Na zamknięciu sklepów korzysta przede wszystkim e-commerce, choć wciąż jeszcze do sklepów w sieci nie zostały przekierowane ... , media oraz opłat za wynajem lokalu. Według wywiadowni gospodarczej Bisnode Polska, polski rynek sprzedaży internetowej urósł w ciągu ubiegłego roku o 1,8 tys. nowych podmiotów i ...
-
Integer.pl S.A. debiutuje na Catalyst
... r.: 33 Rodzaj emitenta: Korporacyjny Miejsce siedziby: Kraków Przedmiot działalności: Grupa Kapitałowa Integer.pl to czołowa polska grupa pocztowa, niezależny operator finansowy oraz dostawca innowacyjnych rozwiązań z zakresu e-commerce Rynki Catalyst: ASO BondSpot Inne rynki notowań:Akcje notowane na Głównym Rynku GPW Rodzaj instrumentu ...
-
Tajemniczy Przedsiębiorca w banku. Kredyt obrotowy i inwestycyjny
... typami produktów bankowych, które są niezbędne dla prowadzenia firmy. Polska jest dość specyficznym krajem z punktu widzenia kredytowania sektora ... garmażeryjnej, 2B. Produkcja lodów wegańskich), 3. Sklep e-commerce z żywnością niszową (3A. E-commerce ze zdrową żywnością, 3B. E-commerce z suplementami diety i odżywkami), 4. Usługi pośrednictwa pracy ...
-
Cyfrowe waluty narodowe coraz bliżej?
... dłużej. W 2020 roku Polska przeżyła niemałą rewolucję w branży e-commerce. Według raportu “Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020” Izby Gospodarki Elektronicznej tylko od marca do końca ubiegłego sezonu na rodzimym rynku zadebiutowało około 11 tys. nowych sklepów online. W ogólnym rozrachunku wyniki krajowego e-commerce osiągnęły poziom 100 ...
-
BLIK w III kw. 2018 r.
... . Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO Bank Polski, Santander Bank Polska. Z BLIKA mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile ...
-
Uwaga zmiany! Zobacz, jak płatność kartą będzie wyglądać po 14 września
... Warto wspomnieć, że oferują one wyraźnie wyższy poziom bezpieczeństwa niż te stykowe, a Polska od lat znajduje się na szczycie listy krajów europejskich o najniższej liczbie ... online jest potrzebna, a 28% deklaruje, że dzięki temu będzie częściej robić zakupy w e-commerce. Co jeśli nie mam przy sobie telefonu lub jego bateria się rozładowała? W ...
-
Bankowość elektroniczna nie wystarcza. Klienci potrzebują oddziałów
... krajach Europy. Z Polski były to: PKO BP, Bank Pekao, Santander Bank Polska, ING Bank Śląski, mBank, BNP Paribas oraz Millennium. Schyłek oddziałów ... finansowym, zdobywa coraz większy udział w całkowitej liczbie transakcji, szczególnie w obszarze e-commerce. Trend przyspieszyła pandemia, rosnąca liczba zakupów w sieci oraz zmieniające się zachowania ...
-
Jakie debiuty i emisje na NewConnect w 2010r.?
... W tej chwili w portfelu Synopsis Polska S.A. znajduje się 6 inwestycji: HERTBATHA Sp. z o.o., PMA INVEST Sp. z o.o., LION MEDIA Sp. z o.o., TOTMES S.A., TOTMES TMT S.A. oraz HIGHWAY NEWS Sp. z o.o.. Synopsis Polska S.A. zamierza kontynuować działalność inwestycyjną przede wszystkim w obszarze e-commerce i nowych technologii. Poprzez spółki zależne ...
-
Rozwój V.me by Visa: trwają prace w 12 bankach
... częściej płacą kartami Visa. W okresie czerwiec 2013 - czerwiec 2014 wartość transakcji e-commerce dokonanych przy użyciu tych właśnie kart sięgnęła niemal 900 milionów euro ... i integratorzy płatności obsługujący sklepy internetowe, tacy jak eCard, First Data Polska oraz Dotpay. Łącznie sieć akceptacji portfela obejmuje e-sklepy generujące blisko 45% ...