eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseArtykułyAktualności finansowe › GPW: debiut spółki CAM Media

GPW: debiut spółki CAM Media

2008-05-08 10:21

7 maja zadebiutowała spółka CAM Media - 15. firma debiutująca na Głównym Rynku GPW w roku 2008. Po debiucie spółki CAM Media na warszawskiej giełdzie notowane są 362 firmy.

Przeczytaj także: Cyfrowy Polsat zadebiutował na GPW

Oferta publiczna obejmowała do 2.000.000 akcji serii E nowej emisji oraz sprzedaż do 600.000 akcji serii B. Cena emisyjna ustalona została na poziomie 10 zł.

Akcje oferowane były w dwóch transzach: w Transzy Małych Inwestorów – 600.000 akcji serii E oraz w Transzy Dużych Inwestorów – 2.000.000 akcji, w tym: 600.000 akcji serii B i 1.400.000 akcji serii E. Wartość emisji akcji serii E wynosi 20 mln zł, a wartość całej oferty – 26 mln zł.

Papiery wartościowe wprowadzane do obrotu to 2.000.000 praw do akcji serii E.

Przedmiotem działalności spółki jest planowanie, wdrażanie oraz kontrola kampanii reklamowych, opartych o wykorzystanie niestandardowych nośników, często nazywanych przez branżę kampaniami ambientowymi. Kampanie reklamowe typu „ambient” są zaliczane do kategorii „reklama zewnętrzna” lub inaczej reklama outdoorowa (reklama oparta na wykorzystaniu tablic billboardowych). Drugą kategorią kampanii jest reklama w punktach sprzedaży, nazywana „reklamą indoorową”.

Spółka prowadził kampanie reklamowe dla dużych firm, m.in. Winiary, KNORR, Agora, IKEA, Telewizja Polska, PTC Era, Royal Unibrew, Polkomtel, US Pharmacia, Unilever, Totalizator Sportowy, Samsung, Polkomtel, Pepsico, Kredyt Bank, Warta.


Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć bank.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: