  • 1. Data: 2008-10-05 14:50:47
    Temat: wypłata kredytu w walucie
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    czy któryś bank, poza DB umożliwia WYPŁATĘ kredytu w walucie?
    nie chodzi mi o możliwość spłaty, ale wypłatę - chciałbym refinansować mój
    kredyt w DB

    --
    plusz

  • 2. Data: 2008-10-05 18:44:53
    Temat: Re: wypłata kredytu w walucie
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > czy któryś bank, poza DB umożliwia WYPŁATĘ kredytu w walucie?
    > nie chodzi mi o możliwość spłaty, ale wypłatę - chciałbym refinansować mój
    > kredyt w DB

    a zastanawiałeś się ile będzie kosztował przelew waluty pomiędzy bankami
    (zakładam, że jesteś zainteresowany CHF)?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-05 19:15:43
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    RobertS pisze:

    > a zastanawiałeś się ile będzie kosztował przelew waluty pomiędzy bankami
    > (zakładam, że jesteś zainteresowany CHF)?

    Ale przeciez mozna tez wyplacic w kasie - i chyba o to chodzi.

  • 4. Data: 2008-10-05 19:55:42
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Sun, 05 Oct 2008 21:15:43 +0200, Maverick
    <k...@N...pl> wklepał(-a):

    >Ale przeciez mozna tez wyplacic w kasie - i chyba o to chodzi.

    I myślisz, że ktoś się na to w banku zgodzi? :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 5. Data: 2008-10-05 20:47:52
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Sławomir Szyszło pisze:
    > Dnia Sun, 05 Oct 2008 21:15:43 +0200, Maverick
    > <k...@N...pl> wklepał(-a):

    > I myślisz, że ktoś się na to w banku zgodzi? :)

    Ja nie - ale watkotworca wlasnie o to sie pyta :)

  • 6. Data: 2008-10-05 21:21:39
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    > a zastanawiałeś się ile będzie kosztował przelew waluty pomiędzy bankami
    > (zakładam, że jesteś zainteresowany CHF)?

    200 zł ?
    chyba taka jest max stawka

    --
    plusz

  • 7. Data: 2008-10-06 01:39:36
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> wrote in message
    > czy któryś bank, poza DB umożliwia WYPŁATĘ kredytu w walucie?
    > nie chodzi mi o możliwość spłaty, ale wypłatę - chciałbym refinansować mój
    > kredyt w DB

    Podobno PKO BP i był (może wróci ?) Fortis.

    Dlaczego chcesz uciec z DB ? Ja ich traktuję jako potencjalny bank do
    którego mógłbym się przenieść.

    MichalL

  • 8. Data: 2008-10-06 13:16:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ja nie - ale watkotworca wlasnie o to sie pyta :)

    no to powinien wiedzieć, że NIE MA takiej możliwości

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-10-06 16:53:37
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:48e96c67$0$12218$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Dlaczego chcesz uciec z DB ? Ja ich traktuję jako potencjalny bank do
    > którego mógłbym się przenieść.

    obecnie jest to najlepszy bank dla kredytu mieszkaniowego
    mają chyba najgorszą obsługę, jesteś przywiązany do oddziału, totalny
    bałagan, dużą rotację pracowników, ale przecież liczą się pieniądze i tutaj
    oferta jest najlepsza

    chcę mieć możliwość refinansowania kredytu w ciągu najbliższego roku, kilku
    lat - i chciałbym ńie realizować straty na spreadzie - chociaż brałem kredyt
    po 2.83 PLN/CHF :)

    --
    plusz

  • 10. Data: 2008-10-06 19:22:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > mają chyba najgorszą obsługę, jesteś przywiązany do oddziału, totalny
    > bałagan, dużą rotację pracowników, ale przecież liczą się pieniądze i tutaj

    mam u nich kredyt i wszystko poszło b.sprawnie, a większość papierów
    przesłałem pracownikowi w formie skanu via e-mail...
    a obecnie mam tam lepsze warunki niż inne banki oferują w refinansowaniu

    --
    pozdrawiam
    RobertS