  • 1. Data: 2008-10-05 11:22:37
    Temat: karta debetowa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    mam pytanie, czy zwykłą kartą debetową (tą od
    wypłacania pieniędzy w bankomatach) można płacić w
    sklepach za zakupy? (konkretnie mBank)

  • 2. Data: 2008-10-05 11:59:55
    Temat: Re: karta debetowa
    Od: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > mam pytanie, czy zwykłą kartą debetową (tą od wypłacania pieniędzy w
    > bankomatach) można płacić w sklepach za zakupy? (konkretnie mBank)

    Ale pytasz poważnie, czy żartujesz?

    Pozdr,
    Tomek

  • 3. Data: 2008-10-05 13:36:18
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:gca81t$d94$1@news.onet.pl...
    > mam pytanie, czy zwykłą kartą debetową (tą od wypłacania pieniędzy w
    > bankomatach) można płacić w sklepach za zakupy? (konkretnie mBank)
    są takie karty którymi można tylko wypłacać z bankomatu?

  • 4. Data: 2008-10-05 13:50:08
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości

    > są takie karty którymi można tylko wypłacać z bankomatu?

    Oczywiście, że są, nazywają się bankomatowe. Jednak karta mBanku pozwala
    zarówno wypłacać pieniądze z bankomatu, jak i płacić w punktach
    handlowo-usługowych.

  • 5. Data: 2008-10-05 14:11:18
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> wrote in message
    > mam pytanie, czy zwykłą kartą debetową (tą od wypłacania pieniędzy w
    > bankomatach) można płacić w sklepach za zakupy? (konkretnie mBank)

    Można.

    MichalL

  • 6. Data: 2008-10-05 14:13:51
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > są takie karty którymi można tylko wypłacać z bankomatu?

    Obecnie w Polsce chyba nie ma, ale wogóle czemu nie ?

    za http://faq4pbb.netforia.pl/index.php?id=7

    "Karty bankomatowe - karty przeznaczone do posługiwania się w bankomacie,
    nie można nimi płacić w sklepach. Przykłady takich kart to Cirrus (ze stajni
    Europay) oraz Plus (ze stajni Visa)"

    MichalL

  • 7. Data: 2008-10-05 14:17:26
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    > wiadomości news:gca81t$d94$1@news.onet.pl...
    > są takie karty którymi można tylko wypłacać z bankomatu?

    Kiedys w PKO BP przy zakladaniu konta mozna bylo zablokowal platnosci
    (cyzli zrobic z karty debetowej karte bankomatowa) - moze ciagle sie tak da

  • 8. Data: 2008-10-05 16:34:08
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gcafsu$jvf$1@inews.gazeta.pl, *zlotowinfo* wrote:
    > Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    > wiadomości news:gca81t$d94$1@news.onet.pl...

    > są takie karty którymi można tylko wypłacać z bankomatu?

    Byly, teraz juz chyba rzadko spotykane :)

    Ja pamietam mialem dwie takie. PKO Express do konta PKO BP rodzicow i
    Cirrusa do konta a'vista w KredytBanku.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 9. Data: 2008-10-05 17:25:16
    Od: Wojtaszek <...@...pl>

    identyfikator: 20040501 pisze:
    > mam pytanie, czy zwykłą kartą debetową (tą od wypłacania pieniędzy w
    > bankomatach) można płacić w sklepach za zakupy? (konkretnie mBank)

    ja tam zawsze jestem mocno zdziwiony jak sa tego typu pytania (w roznych
    sprawach, na roznych grupach) od ludzi, ktorzy potafia sobie
    skonfigurowac outlooka do grup dyskusyjnych

  • 10. Data: 2008-10-05 23:24:51
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik darnok napisał:

    > Byly, teraz juz chyba rzadko spotykane :)
    >
    > Ja pamietam mialem dwie takie. PKO Express do konta PKO BP rodzicow i
    > Cirrusa do konta a'vista w KredytBanku.

    Ja też miałem wyCirrusa z KB i zaprawdę była to karta bankomatowa - gdy
    spróbowałem doładować nią telefon w Euronecie, to nie poszło :-)

    Przemek