  • 11. Data: 2008-10-06 19:59:58
    Temat: Re: wypłata kredytu w walucie
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > no to powinien wiedzieć, że NIE MA takiej możliwości

    Rozumiem ze w konkretnym przypadku a nie w ogole.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 12. Data: 2008-10-06 22:15:02
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> wrote in message

    > ale przecież liczą się pieniądze

    Też tak myślałem. Aż spotkałem się z DB i stwierdziłem, że robienie z nimi
    interesów to rodzaj prostytucji i że nawet w przypadku pieniędzy najtańszy
    nie znaczy najlepszy. Mam z nimi podpisywac umowę wbrew sobie? Pomimo tego
    że traktują mnie jak natręta który chce im dać zarobić?
    Wolę płacić troszkę większe raty (to różnica ok. 5% w wysokości raty) i mieć
    za to obsługę na w miarę przyzwoitym poziomie.

    MichalL

  • 13. Data: 2008-10-07 08:35:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Rozumiem ze w konkretnym przypadku a nie w ogole.

    w konkretnym = przy kredycie hipotecznym, tutaj w grę nie wchodzi żadna
    gotówka (bez względu na walutę)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2008-10-07 15:00:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > w konkretnym = przy kredycie hipotecznym, tutaj w grę nie wchodzi
    > żadna gotówka (bez względu na walutę)

    Tzn. twierdzisz ze przy kredycie hipotecznym nie da sie uzyskac
    kredytu w walucie, w zadnym banku?
    Szczerze mowiac kredytow hipotecznych nie testowalem, ale przy
    porownywalnych transakcjach (tylko nieco innym przeznaczeniu kredytu)
    takie rzeczy nie sa niczym niezwyklym, choc bylo/jest tam pare
    problemow formalnych.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 15. Data: 2008-10-07 15:19:08
    Od: "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > w konkretnym = przy kredycie hipotecznym, tutaj w grę nie wchodzi żadna
    > gotówka (bez względu na walutę)

    Dlaczego nie? Ja wszystkie transze od swojego kredytu wypłacałem w gotówce?
    (CHF wypłacane jako PLN w kasie)

  • 16. Data: 2008-10-07 15:59:09
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 7 Oct 2008 15:19:08 +0000 (UTC), Filip Lach wrote:

    > Dlaczego nie? Ja wszystkie transze od swojego kredytu wypłacałem w gotówce?
    > (CHF wypłacane jako PLN w kasie)

    Nas pytasz czy transze wypłacałeś w gotówce?

    Jeśli chodzi o dyskutowany w tym wątku przypadek *refinansowania*, to
    wątpię by bank zgodził się na wypłatę gotówkową.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 17. Data: 2008-10-12 18:57:21
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    IMHO słusznie.
    JaC

    -----

    > Wolę płacić troszkę większe raty i mieć za to obsługę na w miarę przyzwoitym
    poziomie.